- Katılım
- 26 Kas 2017
- Mesajlar
- 7,547
- Konu Yazar
- #1
Bugün sıkıntıdan Tekrardan Uçmakdere'ye gidip 1-2 tur atıp geri döneyim dedim. Dominar'ı Stock dişliye çevirdiğim için birde uzun yol performansına bakayım dedim. Marmara Ereğlisi Jandarma'yı geçtikten hemen sonra bir tane Porsche Cayenne Suv üstüme kırdı sollama yaparken. Sonrada şeridi ortalayıp geçişime mani oldu. Bende önüne geçip fren yapıp, emniyet şeridine davet ettim. Kasıtlı hareketini kutlamak gerekir. Bu arada arka koltukta karısı ile çocuğuda varmı ki buna daha sonra döneceğim.
Bu arkadaşa orta parmakla beraber şerit kenarına davetimi yaptım, o da bana hareket yaptı kaçtı. Unuttuğu bir nokta varki benim motorumda 160km/sa hız yapabiliyor zaten son hızı
Neyse bu arkadaş Yeniçiftlik'e doğru kaçışa başladı ve önüne gelen araçlara makas atarak hepsini hepsini tehlikeye atıp ışıklarda yanyana geldik.
Araçtan inmeyerek bağırmaya başladı, küfürleştik. İn aşağıya dedikçe arkada karısı camı açıp bişeyler dedi. Kulağımda müzik çaldığı için dikkatimi it şoföre verdim. Çocuğunu tehlikeye attığını görüncede biraz daha sinirlendim. Baktım inmiyor kill switch'i kapattım ve aracı hemen ileriye kaçırmaya çalıştı. Fakir halkımın simitçisi beni tutup adama kaç abi sen diyor
Tekirdağ'da arkadan yetişip gene el kol hareketi yaptı fakat aşağıya inmediğinden gavat ağız tadıyla dövemedim.
Çünkü aracına zarar verip yada araç içinde darp edersem cezası çok ağır, bu da dışarıya çıkmadığı için kanunular bazında üstüme kırıp beni öldürüp kaçsa ve kimse görmese bir ceza almayacak yada görmedim bahanesine yatıp indirimlerden yararlanacakken, ben araç içinde darp etsem ya da araca ceza versem kasten hareketten ağırlaştırılmış ceza alacağım.
Uzun lafı kısası motorcu kardeşlerim yanınıza bir action cam, birde biber gazı alın. Hem deliliniz olsun hem de gözlerini yakın bu haşerelerin. Ağırlarına gidiyor bu angutların motosiklet onların pahalı arabalarını geçince...
Bu arkadaşa orta parmakla beraber şerit kenarına davetimi yaptım, o da bana hareket yaptı kaçtı. Unuttuğu bir nokta varki benim motorumda 160km/sa hız yapabiliyor zaten son hızı
Araçtan inmeyerek bağırmaya başladı, küfürleştik. İn aşağıya dedikçe arkada karısı camı açıp bişeyler dedi. Kulağımda müzik çaldığı için dikkatimi it şoföre verdim. Çocuğunu tehlikeye attığını görüncede biraz daha sinirlendim. Baktım inmiyor kill switch'i kapattım ve aracı hemen ileriye kaçırmaya çalıştı. Fakir halkımın simitçisi beni tutup adama kaç abi sen diyor
Çünkü aracına zarar verip yada araç içinde darp edersem cezası çok ağır, bu da dışarıya çıkmadığı için kanunular bazında üstüme kırıp beni öldürüp kaçsa ve kimse görmese bir ceza almayacak yada görmedim bahanesine yatıp indirimlerden yararlanacakken, ben araç içinde darp etsem ya da araca ceza versem kasten hareketten ağırlaştırılmış ceza alacağım.
Uzun lafı kısası motorcu kardeşlerim yanınıza bir action cam, birde biber gazı alın. Hem deliliniz olsun hem de gözlerini yakın bu haşerelerin. Ağırlarına gidiyor bu angutların motosiklet onların pahalı arabalarını geçince...