S srhtsglm Katılım 11 Ara 2006 Mesajlar 815 28 Şub 2008 #21 bıçak saplısı güzelmiş.commuter motorlara uyar bence.
eskici Katılım 20 Nis 2006 Mesajlar 647 28 Şub 2008 #22 oldukça güzel.... ama ne yazıktirki sadece bakıp iç çekebiliyoruz.... ne zamana kadar acabar:
kameniv Katılım 16 Şub 2008 Mesajlar 304 28 Şub 2008 #23 jilet gibi bunlar ya çok keskin hatlara sahipler
tubis Katılım 1 Haz 2005 Mesajlar 8,608 28 Şub 2008 #25 Yok ben beğenmedim, daha değişik olabilirlerdi..
Şenonar Katılım 4 Ocak 2008 Mesajlar 1,876 29 Şub 2008 #26 hadi hep birlikte para biriktirip alalım :queen: belki bize tıpalarını verirler :queen:
B By PaSaa Katılım 1 Ocak 2013 Mesajlar 1 1 Ocak 2013 #27 ya bende tay 100 var ve bu jantlardan almak istiyorum ama fiyat yazmıyor nereden ulaşabilirim yardımcı olursanız sevinirim
ya bende tay 100 var ve bu jantlardan almak istiyorum ama fiyat yazmıyor nereden ulaşabilirim yardımcı olursanız sevinirim
Mengu16 Katılım 13 Ara 2004 Mesajlar 13,918 1 Ocak 2013 #28 bi cnc tezgahım olsa frezem olsa ah neler yapardım neler :wiinkk: