türünün tek örneği; korku, gerilim, gizem, araştırma, yardım etme, hayatta kalma çabası, ticaret. bünyesinde bunları ve fazlasını barındıran ve türünün tek örneği muhteşem oyun S.T.A.L.K.E.R serisi. "fps" sananlar oluyor ama oyun aslen "fps" değildir ve hangi türe mensup olduğu belli olmayan harika bir oyundur. (oyunun konusu ukraynadaki Pripyat şehridir. 1986 yılında çernobil patlamasından sonra mevcut bölgede anormal yaşam alanı oluşmuştur falan filan. yani harabe bir dünyaya asker olarak gidiyorsunuz 5 helicopter olarak ve helicopterler düşüyor ve bir hayattayız falan filan.
+ S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat
+ S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobly
----------------------------------------------------------------------------------------------
RPG oyunları;
+ Mount and Blade Warband (türk yapımı ve yine türünün tek örneği olan ayrıcalıklı bir rpg + strategy oyunudur, haritada ilerleme özelliğini ben bir tek bu oyunda gördüm)
+ The Elder Scrolls V Skyrim (oooovv şit

yukarıdaki oyunlar kadar olamsada bu oyunda mükemmel bir oyun)
+ The Elder Scrolls IV oblivion
+ Fallout New Vegas Ultimate (S.T.A.L.K.E.R tadını almak için yüklediğim oyundur ama vermedi stalker tadını)
+ Gothic 3 (cik cik kuş sesleri ve doğayla iç içesiniz, güzel oyundur)
+ Dark Messiah Might and Magic (güzel oyun)
+ dibalo 2 (knight online yokluğunda acımı bastırsın diye oynadım ama pek sevmem)
----------------------------------------------------------------------------------------------
multiplayer online oyunlar:
+ World of Tanks
+ knight online
+ travian
+ conter strike 1.6
+ call of duty 2 multi player
+ Battlefield 1942 multiplayer demo
+ battlefield 2 multiplayer
+ darkorbit
+ knight online
----------------------------------------------------------------------------------------------
survival games: hayatta kalma oyunları;
+ minecraft
+ The forest
----------------------------------------------------------------------------------------------
Araba ve motosiklet yarışları;
+ Need for speed III hot pursuit (playstation 1 vardı o zamanlar oynardık bunu)
+ Need for speed Porshe (playstation 1 vardı yine oynardık bunu

sadece porche modellerinin olduğu harika versiyon)
+ Need for speed Underground
+ Need for speed Underground 2
+ Need for speed Most wanted
+ Flat out 2
+ MotoGP 2013
+ MotoGP 2014
+ Grand Tourismo (playstation 1 vardı bunu oynardık, her markadan araba var ve sıfır ve ikinci el alıp satabiliyorsunuz ve araba modifiye + yıkama mevcut oyunda)
+ Dirt 3
+ Blur
----------------------------------------------------------------------------------------------
sItrateji oyunları;
+ Axis and Allies
+ American Conquest
+ Red Alert Retallation (strateji oyunlarının babasıdır, playstation 1 vardı bunu oynardık ve bilgisayar aldık sonra emulatör kurduk yine bunu oynadık)
+ Red Alert 2
+ Generals
+ Company of Heroes
----------------------------------------------------------------------------------------------
karışık oyunlar;
+ Call of Duty
+ Medal of honor (playstation 1 vardı ilk fps oyunum bu oldu, 81 bölümlük "fps"nin babası olan oyun)
+ Battlefield 1942
+ Battlefield 2
+ BAttlefield 2142
+ Battlefield Bad Company 2
+ Battlefield 3
+ Crysis Warhead
+ Crysis 2
+ FarCry 2
+ FarCry 3
+ Gta Vice City
+ Gta Sanandreas
+ Gta IV
+ Dead Space 3
+ Sleeping Dogs
+ Half Life
+ Half Life 2
----------------------------------------------------------------------------------------------
dövüş oyunları;
+ tekken 3 ("law" benim favori adamım, yani kendisi bruce lee'dir)
+ street figter
+ mortal combat
+ adını unuttuğum berbat bir oyun ama yinede oynadım.
----------------------------------------------------------------------------------------------
futbol;
+ winning eleven serisi (playstation 1 vardı bunu oynardık

),
+ Pro evulation soccer (winning eleven nerdesin ah winning eleven

bu yeni yetme oyun senin gibi iyi değil)
----------------------------------------------------------------------------------------------
eski atari oyunları;
+ Fifa Soccer (bu atari oyunu, uyuz oluyorum bu oyuna yaa)
+ kunio kun no nekketsu soccer league (abi efsanevi futbol maç oyunu, hemen girin bunun videolarını izleyin. ben şu anda bile oynuyorum bilgisayarda.
+ goal 2
+ snow bros
+ tank
+ süper mario
+ alaaddinin sihirli lambası
+ çakmak fred taş
+ formula 1
+ ninja kaplumbağalar
+ penguen oyunu vardı habire tavanı kırıp yukarı çıkıyorduk.
+ gemi yarışı vardı çok güzel.
+ temel reis
daha kim bilir ne oyunlar oynamışımdır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:38 ----------
tek efsane yok ama..
red alert
diablo 2
call of duty serisi
bunların bende yeri ayrıdır. ama Skyrim hala oynuyorum 2011 den beri
Red alert - at our base (hastasıyım bu müziğin ve hep dinlerim. oyun içerisinde track 13
müzik ilk 2 dakika durgundur ve sonrasında hareketlenir, arka planda düzenli olarak çalan "drum tom" sesine bayılıyorum.