Oxfort Titan

Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Bir yardım edinn

OXFORT TİTAN disk kiliti aldım.10mm kalınlığında fakat motorumun diskine takmaya çalıştığımda takılmadı.1cm olan disk kilitleri cbf 150ye uygun değilmi? :silent:daha ince olanlarında almalıydım.:silent: Özellikle bu kalın daha iyi tutar diye aldım fakat diske girmiyor şimdide.Ne yapmamı önerirsiniz? Diskin yuvalarını genişletme imaknı varmıdır?Yoksa diski aldığım yeremi götürsem.:silent:Yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Dostum bence hiç uğraşma götür iade et mazallah kötü bişey yaparsın sonra maliyeti çok olur bence götür iade et paranı al yada olan bişeyle deiştir.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Dostum bence hiç uğraşma götür iade et mazallah kötü bişey yaparsın sonra maliyeti çok olur bence götür iade et paranı al yada olan bişeyle deiştir.

Fakat poşetini yani naylonunu açtım sol üsttede gözüktüğü gibi alırlarmı böyle halde :silent:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Erdo sakın diskle oynama.Git rica et degiştirsinler.Eger degiştirmezlerse forumdan bi arkdaşa satarsın :cat:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Poşetini açmadan diskin üzerine takıp disk e gelip gelmeyeceğini nasıl anlayabilirsinki. durumu izah etsen bence anlayış göstereceklerdir.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Poşetini açmadan diskin üzerine takıp disk e gelip gelmeyeceğini nasıl anlayabilirsinki. durumu izah etsen bence anlayış göstereceklerdir.

Eyvallah hocam sağolsın yarın bir gidip söyliyim bakalım ne dicekler.Sonucu buraya yazarım.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
sorması ayıp olmasın kaca aldın onu kardesim bende düşünüyorumda
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606


disk kilitini değiştirdim.Motomaxa teşekkürler.yalnız 9euroyu 20 milyon olarak hesapladılar :) Biraz fazla para aldılar ama neyse artık :p
 
Katılım
26 Kas 2011
Mesajlar
1,365
[url]http://img214.imageshack.us/img214/2136/diskkilitisarjg0.jpg[/URL]

disk kilitini değiştirdim.Motomaxa teşekkürler.yalnız 9euroyu 20 milyon olarak hesapladılar :) Biraz fazla para aldılar ama neyse artık :p
o kilit zatren oraya takılmıyorki bir alttaki geniş deliklere takılmak üzere yapılmış bendede var kullanıyorum o yuvarlak deliklere taktığında zamanla deliğin kenaraında çapak oluşturup balatayı yemesine sebep verir o yüzden geniş yere takacaksınız biraz geç oldu ama yeni gördüm ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst