ÖTV Yasasının İkinci El'e Yansıması!!!

Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Yasayı henuz Cumhurbaşkanı onaylamadan ikinci el piyasasını etkilemeye başladı.Bu arkadaş geçen hafta motoruna 10,500 ytl istemişti.Bu hafta 12,500 ytl istemiş.Yorumsuz!



Güncellenme Tarihi 02-04-2006
İl İstanbul (Anadolu Yakası)
İlçe / Semt Ümraniye
Tipi Enduro / Touring
Marka Honda
Model Transalp XL 600 / 650
Motor Hacmi 601 - üstü
Renk Siyah
KM 300
Yıl 2006
Fiyat 12.500 YTL.
Türü İkinci El
Kimden Sahibinden
İlanın sahibinden olmadığını düşünüyorsanız
Takaslı Hayır

OTV DEKI ARTIS SEBEBIYLE FIYAT 12500 YTL OLMUSTUR. SIFIR FIYATI 15499 YTL DIR. 300 (UCYUZ) KM DEKİ MOTORUMU SATIYORUM, MOTOR SOL YANA YATIKTIR KARENAJDA 5/8 CM KADAR KIRIK ELCIK KOTUMADA VE AYNADA ÇIZIK VARDIR BUNUN HARICINDE HICBIR PROBLEMI YOKTUR. PAZARBASI HONDA DAN ALINMISTIR GARANTISI DEVAM ETMEKTEDIR MART 2006 CIKISLIDIR.LUTFEN PAZARLIK ETMEK ICIN ARAMAYINIZ.
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Haliyle böyle şeylerin olması doğal. Sonucta o da bi motor almayı planlıyosa yaptığı şey yanlış değil.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
valla insaflı şekilde artıranlara diyecek bişe yok ama fırsatçılara gün doğacak bu arada.ikinci el alırken iyi hesap etmek gerek.kendi kendimizi kazıklamanın alemi yok.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
323
benim kızdıgım hukumet ozelliklede maliye bakanı.gitsin bunlar.motorcular birlik olsun karsı kampanya baslatsın.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
2. elde fiyatların artması normal. ama hiç bir ülkede bu oranda vergi artışı yoktur!!!
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Normal.danger0'nunda dediği gibi adam yeni bir motorada o ÖTV'yi bayılıcak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst