Otomobil Motosiklete Çarptı: 2 Yaralı

Katılım
13 Mar 2007
Mesajlar
353
Antalya'nın Kemer ilçesinde, otomobilin bir motosiklete çarpması sonucu Ukrayna uyruklu iki turist yaralandı.


Antalya'nın Kemer ilçesinde, otomobilin bir motosiklete çarpması sonucu Ukrayna uyruklu iki turist yaralandı.
Serhat Gezer yönetimindeki 16 GM 576 plakalı otomobil, Ukrayna uyruklu Denys Lozin (35) yönetimindeki motosiklete çarptı. Çarpma sonucu motosiklette bulunan Denys Lozin ve ismi öğrenilemeyen eşi başından aldığı darbeyle yaralandı. Yapılan ilk müdahale sonucu Lozin çifti kaldırıldığı Kemer Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı.
Kemer'de, bir otele ailesiyle tatile gelen araç sürücüsü Serhat Gezer ise ifadesi alınmak üzere Kemer İlçesi Emniyet Müdürlüğü'ne götürüldü.
Görgü tanıklarından biri, motosiklet sürücüsünün başını aracın ön camına çarptığını belirtirken "Kask takması hayatını kurtardı" dedi.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
turist arkadaşlara geçmiş olsun:rendeer:

sanırım ülkelerine dönünce türkiyede motosiklete binmenin ne kadar tehlikeli bir iş olduğunu herkeze anlatacaklar
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Geçmiş olsun,eee adam alışmış kendi ülkesi gibi zannediyor,ne bilsin bizde bütün
trafik kuralları arabalar için motor yokmuş gibi yapılmış.
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
şimdi gülermisin ağlarmısın adamlar gelp türkiyede motosklete biniyolar :)

turist oldukları için yaralılar galiba

hani ayıp olmasın diye yavaş tıklamışlar :)
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
tabiya burası türkiye motor sürmek burda canbazlık ister bu araba sürücüleri daha kaç kişinin canını yakacak turistmiş yerliymiş fark etmez motorcu olsun yeterki hepimize düşman bunlar insan yerinede koymuyorlar bir kediyi ezmezler ama bir motorcunun hayatını bitiriyorlar lütfen insan hayatına saygı güsterelim hepimiz insanız dikatlı olalım saygılar .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst