Otomatik Jikle Sorunsalı

Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
4
Selamlar arkadaşlar,

Motoru ilk çalıştırdığımda otomatik jikle devreye girmiyor, Motoru ısıtmıyor. Jikle ısınıyor, + ve - uçlarına ölçtüğümde kısadevre sesi veriyor. Ve jikleye 13v akım geliyor. Yani her şey normal gibi. Sizce sorun ne olabilir? Teşekkürler.
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
Mekanik olsa aktüatör arızalı olabilir derdim,gerçi elektrikli olanda da benzer parça var.selonoid sargısı yanmış olabilir bundan dolayı kısa devre pistonun hareketine mani oluyordur.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
4
Mekanik olsa aktüatör arızalı olabilir derdim,gerçi elektrikli olanda da benzer parça var.selonoid sargısı yanmış olabilir bundan dolayı kısa devre pistonun hareketine mani oluyordur.

Pistondan kastınız jiklenin iğne kısmı ise 12V enerji verdiğimde uzuyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst