- Konu Yazar
- #1
Selamlar arkadaşlar,
Motoru ilk çalıştırdığımda otomatik jikle devreye girmiyor, Motoru ısıtmıyor. Jikle ısınıyor, + ve - uçlarına ölçtüğümde kısadevre sesi veriyor. Ve jikleye 13v akım geliyor. Yani her şey normal gibi. Sizce sorun ne olabilir? Teşekkürler.
Motoru ilk çalıştırdığımda otomatik jikle devreye girmiyor, Motoru ısıtmıyor. Jikle ısınıyor, + ve - uçlarına ölçtüğümde kısadevre sesi veriyor. Ve jikleye 13v akım geliyor. Yani her şey normal gibi. Sizce sorun ne olabilir? Teşekkürler.