- Katılım
- 26 May 2016
- Mesajlar
- 1,062
- Konu Yazar
- #1
Cümleten selamlar. Uzun zamandır planladığım motoru 1 ay önce aldım. Alalı 250 km yapmış olmamdan dolayı bine bine götürme imkanım 0. Bu yüzden motoru otobüse koymak istiyorum ancak hiçbir fikrim yok.
Motoru Bayrampaşa/alibeyköy otogardan Yozgat merkeze kadar götürmem lazım(Yozgatta öğrenciyim). Ancak süreç nasıl işliyo hiçbir bilgim yok. Daha önce otobüsle motor taşımış olan abilerimden bilgi almak istiyorum.
Yozgata giden otobüs firmaları Metro, Kamilkoç, Gülen, Ses turizm. Başka firma varsa da ben bilmiyorum.
1)Ücret konusu nasıl oluyor? Makul bir ücrete mi yoksa epey pahalıya mı götürüyorlar?
2)Sadece benzini yağı boşaltmak yeterli oluyor mu?
3)Herhangi bir polis çevirmesinde "motor taşımak yasak indirin" gibi birşey söz konusu olabilir mi?
4)Yazıhane ile mi yoksa doğrudan şoför/muavin ile mi görüşsem sizce daha mantıklı olur?
Bu işe ilk defa kalkıştığımdan ve ilk motorum olduğundan çok tedirginim. Tecrübelerinizi ve fikirlerinizi yazarsanız sevinirim. Teşekkürler.
Motorum cbf 150.
Motoru Bayrampaşa/alibeyköy otogardan Yozgat merkeze kadar götürmem lazım(Yozgatta öğrenciyim). Ancak süreç nasıl işliyo hiçbir bilgim yok. Daha önce otobüsle motor taşımış olan abilerimden bilgi almak istiyorum.
Yozgata giden otobüs firmaları Metro, Kamilkoç, Gülen, Ses turizm. Başka firma varsa da ben bilmiyorum.
1)Ücret konusu nasıl oluyor? Makul bir ücrete mi yoksa epey pahalıya mı götürüyorlar?
2)Sadece benzini yağı boşaltmak yeterli oluyor mu?
3)Herhangi bir polis çevirmesinde "motor taşımak yasak indirin" gibi birşey söz konusu olabilir mi?
4)Yazıhane ile mi yoksa doğrudan şoför/muavin ile mi görüşsem sizce daha mantıklı olur?
Bu işe ilk defa kalkıştığımdan ve ilk motorum olduğundan çok tedirginim. Tecrübelerinizi ve fikirlerinizi yazarsanız sevinirim. Teşekkürler.
Motorum cbf 150.