Otobanda Kasksız Goldwing'ci

Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Kuzenim kaydetti bugün.
Kimdir nedir tanımam. Sadece eklemek istedim.
Yapmayalım böyle şeyler. Daha yeni video gördük Ukrayna'dan:pr:
Fotoğraf videodan alındı.
Yer kısmını paylaşmayayım.

Çekilen araç hız sabitleyici ile gidiyor. 121 km/s ile. Motorcunun hızı siz düşünün.

X0Opb3.jpg



Esen kalın.
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Burası Aydın otobanı. Bu arkadaşı da galiba tanıyorum. Hatta motosikleti de galiba tanıyorum :)
1-2 sene önce kendi telefonumdan çektiğim o motosikletin fotoğrafı. :) serviste denk gelmişti.

p0rVJq.jpg
 
Son düzenleme:

ahe

Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
990
adamlar bucalı kareşim gördüğüm yerde tanırım :queen:
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Goldwing ci adam beyaz çorap mı giyer be???
Harbiden adamlarda hiç Goldwing çi tipi yok, hani tanıyanlar çıkmasa, çalıntı mı acaba diyeceğim.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Şahsına münhasır Goldwingci elit kesimi gormek isterdim konu altında açıkçası.
Gönül isterdiki "olabilir" diyebilseydim.
Ama fotoğrafa bakınca Salvador Dali edasında "çalıntıdır" diyorum.
Yorumlara bakınca çalıntı değil gibi görünüyor gerçi.
Onada "Parayla imanın kimde olduğu belli olmaz" deriz.
Normal şartlarda kasksız çıkmanın tehlikelerinden bahsedip biraz klişe yapardık ama motor Goldwing şartlar normal değil.

Allahım hep parasızlıkla denedin beni, bi kerede para ile dene o zaman kendimi bozuyomuyum bir de ona bak.
Tamam muhteşem değilim, ama bence buna değerim.
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
150
Şahsına münhasır Goldwingci elit kesimi gormek isterdim konu altında açıkçası.
Gönül isterdiki "olabilir" diyebilseydim.
Ama fotoğrafa bakınca Salvador Dali edasında "çalıntıdır" diyorum.
Yorumlara bakınca çalıntı değil gibi görünüyor gerçi.
Onada "Parayla imanın kimde olduğu belli olmaz" deriz.
Normal şartlarda kasksız çıkmanın tehlikelerinden bahsedip biraz klişe yapardık ama motor Goldwing şartlar normal değil.

Allahım hep parasızlıkla denedin beni, bi kerede para ile dene o zaman kendimi bozuyomuyum bir de ona bak.
Tamam muhteşem değilim, ama bence buna değerim.


calinti degildir canim. kilitsiz gormustur almistir. hakki heriflerin.
 
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
1,029
sadece fotoğrafa bakarsak motor kesinlikle çalıntı :D bilenler açıklamış o yüzden başka bir şey diyemiyoruz.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
O öyle seviyorsa demek ki . Bi yerler de patlarsa ben makinaya üzülürüm valla , aklıma gelince bile üzüldüm 😢
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Görünuşe göre,delüganli iyi sündürüyo,bakkala ekmek almaya gitmistir:)otobandan daha yakin oluyor..yatarak surmesi eski bir cegeci oldugunu gosteriyor..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
622
Parayı bulan apaçi iticiliğini de görmüş olduk. Gün olmasın ki başkası adına utanmayalım.
 
Katılım
30 May 2015
Mesajlar
160
geçen gün antalyada müziği yüksek sesle açmış ağır ağır giden kro goldwingci gördükten sonra normal geliyor,
altın semer ursan eşek yine eşektir, para ve imanın kimde olduğunu bilemesek de zekanın, bilincin, kalitenin, kültürün kimde olduğu gayet ortada
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
185
Böyle ekipmansız kullananları gördükçe ekipmanın canını seveyim diyorum. Motosiklet ve onu süren sürücünün bir cazibesi vardır , fakat böyle ekipman olmayınca bu iki cazibede çöp oluyor. Motosiklet ekipmanları bizi korumanın dışında bilinçli insan izlenimi konusunda da çok büyük bir + sunuyor bence. Uzaktan bakıldığı zaman bilinçli kullanıcı izlenimi uyandırıyor ve motosikleti bilinçli kullanıyorsa gerçek hayatında da bilinçli kişilikli birisidir olarak düşünüyoruz. Tabi ki arada çürük yumurtalar da çıkıyor fakat genel olarak bu böyle.
Genelde ekipman kullanmayı istemeyenlerin sebebi "erkek adam kask mı takar ?" sorusu. Ben çok denk geldim , ışıklarda duruyorum geliyor yanıma "abi şuraya kadar beni atar mısın?" diye soruyor. Ekipmanın yok başımıza bir şey gelse ben vicdan azabı çekeceğim diyorum "yok abi bir şey olmaz ben garanti ediyorum" diyor. Bunlarda bu kafadalar işte. Motosiklet kullanmaya ekipmanın cazibesi ile başlayan 1-2 insan gördüm , bu ekipman cazibesi de benim başlama sebeplerimden birisi :) Seviyorum ekipman altında olmayı ya. Umarım sıkıntı bizde değildir :):)
 
Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
277
yav kask mı takılır o motora bende teker denerken bunu kullanıyorum dedilerki düşersen çok tuzlu olmaz
hqdefault.jpg


tekerden görüntüler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst