osmaniye/Kadirli Andırın/catak gezisi

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
ss btbsarte ntneys srtg sntresatabawrew ntwa natesar ret
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Senaryoyu hemen yazayım ben size :p
Amcamlar gezi niyetiyle cıkmıslar yola derken sıcakta aclık bi yandan susuzluk bi yandan derken bahcenin birine dalalım demişler :mrgreen:
Tabi amcamın ihtiyar olduguna bakmayın enselemiş bunları. Derken yapma abi etme abi bizi cendermelere verme falan derken amcacıgım aacımıs bunlara gelin ulan essek sıpaları sizin karnınız actır bi yemek ısmarlayalım falan derken ahbap olmuslar :mrgreen:
Sonrasında ise ahbap olup salmıslar yol boyu :mrgreen::queen:

Saka bir yana gerçekten güzel gezi olmus.
Resimler icin tsk ederim.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
arkadaşlar selam sizlerde bu hafta bu hafta şanslı gruptanmışsınız demek eve kapanıp kalmamışsınız tebrikler güzel yerler hele o suyun içindeki masa burdan serinliği hissettim kendinize iyi bakın selamlar
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
diger linki tıkalyın özür dilerim bu yanlış oldu.sizlere cok tesekkur ediyorum yorumlar için.cerrahi harikasın:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst