- Katılım
- 24 Eki 2017
- Mesajlar
- 1,494
öyle bir anlatılmış ki eve gitmeden iş çıkışı sinemaya gidiyorum 
Aferin....
Onur Ünlü farklı kafada bi adamdır. Bütün işlerinde bu belli oluyor ama Cingöz 'de bu yoktu. Çekmek istememiş de son anda hadi çekelim bari demiş sanki.
Yılın hayal kırıklığı olabilir. Maalesef üzülerek izledim filmi.