Orta Ayaklığa Alırken Cepteki Telefonu Kırmak

Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
345
Arkadaşlar herkese merhaba geçen akşam başıma geleni yazmak istedim nedensizce mallığımı okuyun istedim :pr: Motorla eve geldim saat akşam 10 civarı felan motoru apartmanın girişine park ediyordum araba koymuşlar geçemedim bende dedim karşıya bırakayım orası da eğimli olduğu için yan zor durur diye orta ayaklığa alayım dedim ayaklığa alırken bacağımın cep kısmı motorun arasında kalmış farketmedim motoru kitledim eve çıktım ve telefonum iptal ekran tamamen gidik şimdi motoru satıp telefon almayı mı önerirsiniz yoksa telefonu satıp üstüne koyup orta ayaklığı olmayan bir motor mu :mrgreen: Sonunda yazdığımın dalgaya vurmak amacı olmadığını söylemek isterim mallığımızı eğlenceye vuralım istedim herkesin tekeri düz bassın.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
canın sağ olsun sana birşey olmasın telefon yaptırılır veya ucuz birşeyler alınabilir
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
cana geleceğine mala gelsin telefon her zaman alınır da motor kolay kolay alınmıyor bunu unutmayın
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Suç aslında sizde değilde.Bu telefonları bu kadar narin yapan firmalarda.
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
345
canın sağ olsun sana birşey olmasın telefon yaptırılır veya ucuz birşeyler alınabilir

Çok teşekkürler doğru diyorsunuz sağlımız iyi çok şükür

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------

cana geleceğine mala gelsin telefon her zaman alınır da motor kolay kolay alınmıyor bunu unutmayın

Kesinlikle çok doğru dediniz motor almak bu devirde çok zor o yüzden telefon ikinci planda
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
anlamadım tam olarak nasıl oldu ama apaçiye benziyorsun cg falan dar pantolon yüzünden mi oldu
 
Katılım
15 Şub 2015
Mesajlar
159
Alın bi eski kasa az km yapmış nokıa 3310, yokuşta da lastiğin arkasına koyarsınız motor kaymaz :mrgreen:
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
345
anlamadım tam olarak nasıl oldu ama apaçiye benziyorsun cg falan dar pantolon yüzünden mi oldu

Bu cg motorlara ön yargınız olmasın bence her cg kullanan apaçi değil o foto ilk motorum altımda korumalı pantalon vardı ve pulsar 200 ns vardı kaldırırken ayağımla sıkıştırmışım telefonu kırılmış ekranı.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Bu cg motorlara ön yargınız olmasın bence her cg kullanan apaçi değil o foto ilk motorum altımda korumalı pantalon vardı ve pulsar 200 ns vardı kaldırırken ayağımla sıkıştırmışım telefonu kırılmış ekranı.

Malesef bu mumkun degil cg kullanan birinin apaci olmamasi neredeyse mumkun degil yanii bunu yapamam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst