- Katılım
- 8 Haz 2014
- Mesajlar
- 345
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar herkese merhaba geçen akşam başıma geleni yazmak istedim nedensizce mallığımı okuyun istedim
r: Motorla eve geldim saat akşam 10 civarı felan motoru apartmanın girişine park ediyordum araba koymuşlar geçemedim bende dedim karşıya bırakayım orası da eğimli olduğu için yan zor durur diye orta ayaklığa alayım dedim ayaklığa alırken bacağımın cep kısmı motorun arasında kalmış farketmedim motoru kitledim eve çıktım ve telefonum iptal ekran tamamen gidik şimdi motoru satıp telefon almayı mı önerirsiniz yoksa telefonu satıp üstüne koyup orta ayaklığı olmayan bir motor mu :mrgreen: Sonunda yazdığımın dalgaya vurmak amacı olmadığını söylemek isterim mallığımızı eğlenceye vuralım istedim herkesin tekeri düz bassın.