cakalaz Katılım 12 Eki 2006 Mesajlar 11,471 16 May 2007 #21 Çok güzel fotoğraflar ! Tüm gezi organize edebilen arkadaşlara ve bu organizelere katılabilen arkadaşlara saygılarımı sunuyorum :cherry:
Çok güzel fotoğraflar ! Tüm gezi organize edebilen arkadaşlara ve bu organizelere katılabilen arkadaşlara saygılarımı sunuyorum :cherry:
paylasimciturk Katılım 3 Nis 2007 Mesajlar 378 17 May 2007 #22 çok güzel hocam bide enduro aldırcaksınız bana ya
myheart Katılım 16 May 2006 Mesajlar 2,633 20 May 2007 #23 abicim uzun zamandan beri ozletmiştin kendini. motorun saglıgına kavusmus sevindim valla.. Ozlemiştim senin bu gezi yazılarını ilginc fotolarını... Güzel gezi ellerine saglık
abicim uzun zamandan beri ozletmiştin kendini. motorun saglıgına kavusmus sevindim valla.. Ozlemiştim senin bu gezi yazılarını ilginc fotolarını... Güzel gezi ellerine saglık