Orman Cini

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Çok güzel fotoğraflar ! Tüm gezi organize edebilen arkadaşlara ve bu organizelere katılabilen arkadaşlara saygılarımı sunuyorum :cherry:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
abicim uzun zamandan beri ozletmiştin kendini. motorun saglıgına kavusmus sevindim valla.. Ozlemiştim senin bu gezi yazılarını ilginc fotolarını... Güzel gezi ellerine saglık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst