online oyunlar

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
monstergame diye bir oyun buldum arkadaşlar.
vampirli kurtlu bir oyun sizinde oynadığınız online bir oyun varsa linkini ekleyin.
Bilenler varsa birbirimize yardımcı olalım.
http://tr1.monstersgame.net
(arkadaşlar kusura bakmayın linki yanlış eklemişim şu an doğrusunu ekledim. ısırdığım arkadaşlarda ayrıca özür diliyorum.)

www.ogame.com gezegen oluşturup başka gezegenler fethetmeye gidiyorsunuz.
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Ben Counter Strike oynuyorum online olaraktan. 3 tane admin olduğum server var. Birisi cs.oynuyoruz.biz, cs2.oynuyoruz.biz, JustFun server. Adrenalin tutkunu ve kendine güvenen herkezi beklerim (tabii boş yer bulmanız gerekiyor) ...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Bir zamanlar Need for Speed - Motor City vardı, devasa online bir şehirde yarışlar olurdu. Aracı vidalarına kadar modifiye edebilirdiniz. Sonra tutmadı, kapattılar serverları.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
279
Bazıları bağımlılık yapıyor dikkat:cat: Ben de knight oynuyordum bir zamanlar sonra alışkan olmadan bırakmk gerek dedim hesabımı arkadaşa verdim ama yeniden başlamayı düşünüyorum
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
evet yav acayip bağımlılık yapıyor bu oyunlar. bir ara trackmania nations oynuyodum evde işte net olan heryerde. ama şimdi bıraktım rahatladım valla eskiden magicofwar vardı hatırlayan var mı acep? bayağı sarmıştı ama onuda kapattılar.
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Ben haberlerde online oynanan bir oyunda yenilen çocuğun sinir krizi geçirdiğini ve bilgisayarını parçaladığını görmüştüm geçtiğimiz haftalar içerisinde, sanırım Alman bir çocuktu ama hali içler acısıydı. Dedemle birlikte izledik haberi ve dedem "bırak artık şu bilgisayarı kafayı yemiş çocuk bak!" dedi bana :cherry:. Eee artık benim için çok geç okulunu okuduk :p, ayrıca bir zamanlar deli gibi bağlandığım bir oyun sitesi vardı. Koministler, Emperyalistler ve Müslümanlar savaşıyor ve her ülkenin kendi özel savaş teknikleri ve ekonomisi oluyordu. Sitenin ismi www.savasim.com du belki oynayan veya hatırlayanınız vardır. Tam bir taktik savaşıydı ama üst üste 2 kere açıldı ve kapandı. İkisinde de çok bağlamıştı beni kendine şu sıralarda ortalarda yok ama yine ortaya çıksa yine oynarım. Hatta site sahibi maddi açıdan sıkıştığı için kapatmıştı yanlış hatırlamıyorsam siteyi maddi yardım bile yapardım yani açacağını bilsem ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst