öneri

Katılım
13 Ağu 2015
Mesajlar
0
öncelikle herkeze kazasız belasız günler dilerim.
benim isteğim sizin gibi ustalardan bir öneri almak olacak 42 yaşındayım hep motor sevgim oldu ama bazı nedenlerden dolayı bunu hayata geçirememiştim. ama artık bir sorun kalmadı. yeni başlayacağım için ilk önce duke 200 almak isterim ama boyum 190cm çevremdekiler bana küçük geleceğini söylerler bu konuyla ilgili sizin yönlendirmeleriniz ne olur.
şimdiden teşekkür ederim.
saygılarımla,
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Tem 2015
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
42 yasindan sonra motora binip yere yapismak var. Youtube a motorbike accident yazip kazalari ilk izlemeni tavsiye ederim. Sonra eğitim alıp bu isi nekadar becerebildigini görmeni tavsiye ederim. Direksiyonu saga cevirince sola donen bir alete binmekten bahsediyorsun 42 yasindan sonra. Artik yaşta geçmiş yani bir gozun topraga bakıyor. Kirilan kemik oyle hemen kaynamaz. Benim tavsiyem once eğitim.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
42 yasindan sonra motora binip yere yapismak var. Youtube a motorbike accident yazip kazalari ilk izlemeni tavsiye ederim. Sonra eğitim alıp bu isi nekadar becerebildigini görmeni tavsiye ederim. Direksiyonu saga cevirince sola donen bir alete binmekten bahsediyorsun 42 yasindan sonra. Artik yaşta geçmiş yani bir gozun topraga bakıyor. Kirilan kemik oyle hemen kaynamaz. Benim tavsiyem once eğitim.
42 yaşında öldürdün adamı resmen ama dikkat etmek lazım tabi. Duke 200 o yaşta birine ilk motor olarak fazla.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Tem 2015
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
42 yaşında öldürdün adamı resmen ama dikkat etmek lazım tabi. Duke 200 o yaşta birine ilk motor olarak fazla.

Hayir zaten yaşasa yaşasa 50ye kadar yaşasa iyi, ama motora binip bianda gitmek var. Ne var surada 7-8 sene huzur içinde yaşamak varken motor sevdası cikiyor birden. Allah muhafaza coluk cocukda varsa düşünşün. Hiçbirşey onlardan kıymetli olmamali. Önce eğitim
 
Katılım
13 Ağu 2015
Mesajlar
0
Yaşının küçük olduğunu tahmin ederek kaza öyle yaşa bakmaz eğitim konusunda sıkıntı yok cevap verirken kendi aileninde yaşı hakkında böyle düşünüyorsan vay hallerine diyorum.
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
Chopper tarzı düşünseniz daha iyi. Arkadaşların dediği gibi önce eğitimini alıp öğrenin. Yaşınızla ilgili hiçbir sıkıntı yok arkadaşlar 15-16 yaşında olduğu için 42 fazla geliyor.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Chopper tarzı düşünseniz daha iyi. Arkadaşların dediği gibi önce eğitimini alıp öğrenin. Yaşınızla ilgili hiçbir sıkıntı yok arkadaşlar 15-16 yaşında olduğu için 42 fazla geliyor.
O arkadaş deseydin de zan altında bırakmasaydın beni, adam dalga geçiyo zaten açtığı konulara bakarsan anlarsın.
 
Katılım
13 Ağu 2015
Mesajlar
0
Mengü16, öncelikle cevabım sana değildi yönlendirme için teşekkür ederim. eğitim sorun değil derken zaten Honda da eğitim aldım 2 eğitim daha almam gerekiyor benim sadece yol tecrübem yok. chopper düşünmüyorum duke ten sonra enduro tarzı gitmeyi düşünüyorum.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Mengü16, öncelikle cevabım sana değildi yönlendirme için teşekkür ederim. eğitim sorun değil derken zaten Honda da eğitim aldım 2 eğitim daha almam gerekiyor benim sadece yol tecrübem yok. chopper düşünmüyorum duke ten sonra enduro tarzı gitmeyi düşünüyorum.
Racing tarzı kalın ve dişsiz tekerler commuter tarzı motorların lastiklerine göre çok kayıyor. Su birikintisi görünce hemen başlıyor patinaja, o yüzden yeni başlayanlar daha ince tekerli motorla kullanırsa daha güvenli olur diye düşünüyorum. Dümdüz pistte verilen eğitim türkiyedeki delik deşik inişli çıkışlı yolları kapsamıyor.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Mengü16, öncelikle cevabım sana değildi yönlendirme için teşekkür ederim. eğitim sorun değil derken zaten Honda da eğitim aldım 2 eğitim daha almam gerekiyor benim sadece yol tecrübem yok. chopper düşünmüyorum duke ten sonra enduro tarzı gitmeyi düşünüyorum.
Abi ben size başlangıç olarak yeterli eğitiminiz ve dikkatiniz varsa Suzuki Inazuma'yı öneririm.Enduro tarzını seçtiğinize göre uzun yol yapacağınızı düşünüyorum Inazuma uzun yolda rahattır,çanta aksesuar kaltıracak bir yapısı vardır.Duke 200 hem boyunuza küçük kalır hem uzun yolda biraz konforsuzdur.Inazuma beni aşar derseniz,Honda CBF 150 ile başlayabilirsiniz.
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Yaşınız göz önünde bulundurulduğunda forum yerine sizi bire bir izleyen eğitmenlerinizden yönlendirme almanız daha sağlıklı olur. Malum 30 dan sonra huylar (alışkanlıklar hatalar vs...) zor Değiştiriliyor.
 
Katılım
18 Nis 2015
Mesajlar
573
:) araba kullanmayı biliyorsanız ve varsa tecrübeniz, eğitim alıp, eğitim sonunda hoca ne diyorsa onu alın. Olması gereken altınızda nasıl durduğu değil sizin ona nasıl hükmettiğiniz, başkasını kafanıza takmayın, yakınlarınızla paylaşmayın. Motosiklet almanız şart değil, eğitimde severseniz alırsınız. Almazsanız sevinirim açıkçası sayımız zaten çok. İnsanlar motosiklet aldıkça zam geliyor :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Tem 2015
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence yaşınız geçtiği için cok aceleci olmayın. Bisiklet bilmiyorsanız bisikletle baslamayi tercih edin. Bu dedigimi saka olarak algılayan olursa honda guvenli surusden bir egitim alsin derim. Orda bisiklet bile surduruyorlar. 42 yasindan sonra sizden bisey olmaz. En fazla evden bakkala. Sizin iyiliginiz icin konuşuyorum. Uzun yol yapayim dersiniz sonra basiniza bisey gelirse sorumlusu kimse deil.
 
Katılım
18 Nis 2015
Mesajlar
573
Bence yaşınız geçtiği için cok aceleci olmayın. Bisiklet bilmiyorsanız bisikletle baslamayi tercih edin. Bu dedigimi saka olarak algılayan olursa honda guvenli surusden bir egitim alsin derim. Orda bisiklet bile surduruyorlar. 42 yasindan sonra sizden bisey olmaz. En fazla evden bakkala. Sizin iyiliginiz icin konuşuyorum. Uzun yol yapayim dersiniz sonra basiniza bisey gelirse sorumlusu kimse deil.
Abi bu laflardan sonra motosiklet alırsın artık, almalısın. Resimde istiyorum, eğitimi de güvenliğide boşver, koşarak git bir motosiklet al!
 
Katılım
13 Haz 2015
Mesajlar
69
Umarım burda yazan olumsuz yorumlar seni etkilemez. Motosiklet kullanmak gerçekten büyük zevk. Benim de gençliğimden beri hayalimdi, ama bir sürü etken nedeni ile ben de ancak 39 yaşında başlayabildim. Henüz 2 aylık motosiklet kullanıcısıyım. Şimdiden yaklaşık 2.500 km yol yaptım. Motosiklet kullanmak gerçekten zor olabilir. Ama uygun koruyucular, trafikte yüksek dikkat, sağduyu ve uygun motosiklet seçimi ile bu zorluğu zevke dönüştürebilirsin.
Ben CBF150 ile başladım. Çok memnunum. Başlangıç için çok iyi. Rahat kontrol edebiliyorsun ve hatanı telefi edebilen bir motor. Tavsiye ederim.
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
42 yasindan sonra motora binip yere yapismak var. Youtube a motorbike accident yazip kazalari ilk izlemeni tavsiye ederim. Sonra eğitim alıp bu isi nekadar becerebildigini görmeni tavsiye ederim. Direksiyonu saga cevirince sola donen bir alete binmekten bahsediyorsun 42 yasindan sonra. Artik yaşta geçmiş yani bir gozun topraga bakıyor. Kirilan kemik oyle hemen kaynamaz. Benim tavsiyem once eğitim.

Yeter artık bi git forumdan,yeter trollediğin insan ol biraz.
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
134
42 yasindan sonra motora binip yere yapismak var. Youtube a motorbike accident yazip kazalari ilk izlemeni tavsiye ederim. Sonra eğitim alıp bu isi nekadar becerebildigini görmeni tavsiye ederim. Direksiyonu saga cevirince sola donen bir alete binmekten bahsediyorsun 42 yasindan sonra. Artik yaşta geçmiş yani bir gozun topraga bakıyor. Kirilan kemik oyle hemen kaynamaz. Benim tavsiyem once eğitim.

bu nasıl bir yorum lan
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
467
bende 30 undan sonra başladım, ilk motorunu çok uzun süre kullanmazsın, bir süre sonra illaki değiştirmek, cc büyütmek isteyeceksin,
125-150 cc honda yamaha ile başlasan hem maliyetler, hemde tecrübe, güvenlik açısından çok daha iyi olur bence.
hatta önce yamaha, honda, gis akedemiden birinden eğitim alıp alacağın motora da ordaki motorları kullandıktan sonra karar versen ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Tem 2015
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence yazılan yorunlara hic takılma 42 yas cok genc bir yas. 70inden sonra bile baslayan var. Sen kimseye aldirma ve bir motor al direk. Motor suren insana ihtiyacı var bu toplumun. Keske herkes senin gibi olsa.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst