İkisini de 0 km si aynı fiyat olsa düşünmeden Hyosung'u alırdım.Zaten geçen sene mevcut motosikletim olan GV 250 yi 0 km olarak pazarlık peşin para derken 8500 TL ye anlaştık aldım.Ama bu sene olsa Hyosung'a 10.000 TL ve üstü rakamları vermezdim.Pulsar'ı incelerdim.Ama temiz,düzgün kullanılmış 10.000 km altı bir Hyosung GT 250 de seni üzmez.Pulsar'a göre daha iri,daha güçlü,çanta aksesuar daha fazla gider,çift silindir.Ama Pulsar'a göre daha ağır,yakıt tüketimi daha fazla ve sanki Pulsar biraz daha yakışıklı gibi.Pulsar yanılmıyorsam aluminyum şaseydi bu hem iyi hem kötü.Ağırlık yönünde oldukça olumlu;yakıt tüketi azalıyor performans artıyor ama eğer yamulursa çatlarsa kırılırsa geri dönüşü yok.İşçilik kalitesi olarak birbirlerine oldukça yakınlar ama sanki Hyosung(özellikle yeni modelleri için konuşuyorum) sanki birazcık daha kaliteli.Özetle tamamen senin tercihine ve önceliklerine kalmış.Eğer imkanın varsa iki motosiklet ile de bir test sürüşüne çık,üstüne bin,oturma pozisyonuna bak,incele.Sonrasında hangisi en çok içine siniyorsa onu al.