önemliiiiiiiiii yardımmmmmm

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
277
ya arkadaslar bugun benim motorla (ZAT 150) giderken yolda bi anda elektrikler kesildi gaz yemiyo hemen cektim sağ ve motoru ite ite garjıma getirdim ve akünün yanında bi soket var sigorta galiba o oksitlenmiş temizledim motor calıştı 10 metre gidiyorum istop ediyo sonra soketi cıkartıp takıom 10 metre gidiyo gene istop ediyo nedir bu iş aNLAMADIM GARANTİ KAGIDINDA O SOKET İÇİN ELEKTRİK SİSTEMİNDE BİR ARIZA OLMASI DURUMUNDA BU KORUYUCU OTOMATİK OLARAK DEVREYİ KESER VE ELEKTRİK DEVRELERİNİKORUR ARIZA GİDERİLDİKTEN SONRA BU KORUYUCU OTOMATİK OLARAK ELEKTRİK DEVRELERİNİN NORMAL İŞLEYİŞİNE DÖNMESİNİ SAĞLAR YAZIYO.... BİLEN ARKADASLAR YARDIMCI OLURSA SEVİNİRİM CUNKU SERVİSE BİLE GİDEMİYORUM :silent: :pr: :pale:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
servise danış.gerekirse servisi çağır.fazlada kurcalama derim.
 
Katılım
22 Ara 2005
Mesajlar
36
Arkadaşım servise gidicen.Serviste olmuyorsa bizim gibi olma hemen tükediciyi ayazıyorsun Artık hepiniz net kullanıyorsunuz
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
bildiğim kadarıyla servis 5 km ye kadar seni almak zorunda ücretsiz fakat 5 km yi geçtikten sonra ücrete tabi (mondialller için)
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Forum kullanıcılarının konuyu daha rahat ve çabuk ulaşabilmeleri için gönderilecek konuların başlıkları lütfen içerikleriyle bağlantılı olmasına özen gösteriniz. Yani daha fazla "Yardım, çok acele yardım, help me..." ile başlayan konu başlıkları seçmemeye özen gösterin. Sonuçta hepimizin soruları önemli ve bir an önce çözüm beklemekte.. Kullanıcılar forum sayfalarına yazmış oldukları mesajlarını düzenleme yetkisine sahiptir. Lütfen yazmış olduğunuz mesajın sağ üst köşesinde göreceğiniz değiştir ikonuna tıklayarak mesajınızı düzenleyin...

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: danger0 **************
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
 Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Sebep:  Başlık bir buçuk yıl önce açılmış olup önemini yitirmiştir.Kasıtlı bir şekilde defalarca başlıkları anlamsız bir şekilde güncellediği için Mengu16 uyarı almıştır.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst