sanıyorum sen kopan kayısını kendın hiç bir yerı sokmeden taktın ve ön varyatordekı TAHRİK MİSKETLERİ dagildigindan ön varyatör işlem yapmıyor,,,
Onu sökebilmen için yanlış hatırlamıyor ıse 17 numara anahtar olmalı,
onuda sen acamassın HAVALI SOMUN SÖKME TABANCASI gerekır rahatca sökmeye,
Yoksa işin zor,,,
En Yakın LASTİKÇİYE git ve söktür,
sonrada iç misketlerını dikey şekılde varyator ıcındekı yuvalarına oturttur...