- Katılım
- 30 Tem 2006
- Mesajlar
- 4,311
bende yeni fark ettim adam ın yüz ifadesi çok komik :mrgreen:
Ahanda .ıctık dermiş gibi bir ifade var degil mi:queen: İŞte hep bunu diyorum kendine güvendigin kadar motoruna gü ven me
bende yeni fark ettim adam ın yüz ifadesi çok komik :mrgreen:
kaska gerek yok bu gibi gösterilerde bakın bandana takmış o bandana karbon kevlar yeterli korumayı sağlar :cherry:
resim çekildiği an yere akan yağ ise fren hidrolik yağı...kirlenmek güzeldir..dökülürken yaşlar gözünden...![]()