prelude Katılım 15 Mar 2006 Mesajlar 163 9 Haz 2007 Konu Yazar #1 bu resime güzel bir başlık bulamadım.ön kaldıranlar var ya, bu arka kaldıranlardan...
sanalex Katılım 26 May 2007 Mesajlar 95 9 Haz 2007 #2 garibime baksana tekerin felç olduğunu görmüş yusuf yusuf:queen: yüz ifadesine baqsanıza...
ozi2002 Katılım 24 Şub 2006 Mesajlar 951 9 Haz 2007 #3 Kask takacaksın abi en kralıda olsa bak kopuyo :farao::queen::queen: Son düzenleme: 9 Haz 2007
prelude Katılım 15 Mar 2006 Mesajlar 163 9 Haz 2007 Konu Yazar #5 bende yeni fark ettim adam ın yüz ifadesi çok komik :mrgreen:
babaçi Katılım 14 Eyl 2006 Mesajlar 5,631 9 Haz 2007 #6 prelude' Alıntı: bende yeni fark ettim adam ın yüz ifadesi çok komik :mrgreen: Genişletmek için tıkla ... az sonra başına gelecekleri düşündükçe ... birde görmediğimiz vardır:queen:
prelude' Alıntı: bende yeni fark ettim adam ın yüz ifadesi çok komik :mrgreen: Genişletmek için tıkla ... az sonra başına gelecekleri düşündükçe ... birde görmediğimiz vardır:queen:
abal Katılım 29 Kas 2006 Mesajlar 1,442 9 Haz 2007 #7 bide kasksız..:queen: sonradan nolmuştur kim bilir...
DuRo Katılım 30 Mar 2007 Mesajlar 76 9 Haz 2007 #8 bugün televizyonda izledim bi tane arka kaldıran ve aklıma acaba bu olur mu diye gelmişti, evet gerçekten bunun olma ihtimali varmış
bugün televizyonda izledim bi tane arka kaldıran ve aklıma acaba bu olur mu diye gelmişti, evet gerçekten bunun olma ihtimali varmış
marwel114 Katılım 26 Eki 2006 Mesajlar 907 9 Haz 2007 #9 vay o adamın haline... amma talihsizmiş ama, hiç aklıma gelmezdi şahsen:mrgreen:
Barış Şuşut Süper Moderatör (BBRR) Katılım 12 Haz 2005 Mesajlar 8,442 9 Haz 2007 #10 kaska gerek yok bu gibi gösterilerde bakın bandana takmış o bandana karbon kevlar yeterli korumayı sağlar :cherry: resim çekildiği an yere akan yağ ise fren hidrolik yağı...kirlenmek güzeldir..dökülürken yaşlar gözünden... Son düzenleme: 9 Haz 2007
kaska gerek yok bu gibi gösterilerde bakın bandana takmış o bandana karbon kevlar yeterli korumayı sağlar :cherry: resim çekildiği an yere akan yağ ise fren hidrolik yağı...kirlenmek güzeldir..dökülürken yaşlar gözünden...
SerseriMayın Katılım 8 Nis 2007 Mesajlar 116 9 Haz 2007 #11 cok kotu bı durum adam dusecek yanı kacarı yok :cherry:
TuğrulÖzbek Katılım 3 Ara 2006 Mesajlar 1,220 9 Haz 2007 #12 emniyet teli olmadan ipte cambazlık yapmak gibi ne zaman dengenin bozlulacağı belli olmuyor.
Syriana Katılım 6 Nis 2005 Mesajlar 2,252 9 Haz 2007 #13 yazık birazdan etrafta yarattığı o feci karizması yerle bir olacak...ale::mrgreen:
nitrious81 Katılım 18 Ocak 2007 Mesajlar 2,413 9 Haz 2007 #14 O nasıl oluyor yaww Bu Çin malı reyzing mıdır nedır ehhehe
megadeth Katılım 25 Mar 2007 Mesajlar 563 9 Haz 2007 #15 offff çok kötü bi durum yaaaa yerinde olmak istemezdim adamın suratına baksanıza aha zıçtık demiştir kesin:mrgreen:
offff çok kötü bi durum yaaaa yerinde olmak istemezdim adamın suratına baksanıza aha zıçtık demiştir kesin:mrgreen:
efsane_35 Katılım 2 May 2007 Mesajlar 290 9 Haz 2007 #16 adam az sonra yere kafa atçak bence nasıl kafa atsam diye düşünüyo:mrgreen:
mehmetcalli35 Katılım 22 Nis 2007 Mesajlar 1,013 9 Haz 2007 #17 nitrious81' Alıntı: O nasıl oluyor yaww Bu Çin malı reyzing mıdır nedır ehhehe Genişletmek için tıkla ... ::dalga:: ::dalga:: ::dalga:: Zuahahhahhaaa... Tuttum bu espiriyi.
nitrious81' Alıntı: O nasıl oluyor yaww Bu Çin malı reyzing mıdır nedır ehhehe Genişletmek için tıkla ... ::dalga:: ::dalga:: ::dalga:: Zuahahhahhaaa... Tuttum bu espiriyi.
cakalaz Katılım 12 Eki 2006 Mesajlar 11,471 11 Haz 2007 #19 :queen: teker arkaya geccek :queen::queen: