- Katılım
- 9 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,117
- Konu Yazar
- #1
http://www.facebook.com/profile.php?id=1006466653#!/video/video.php?v=119617884751756&ref=mf
Muhtemelen stopie yapmaya çalışırken tekeri kitliyor ve gidonu sola kıvırıyor.
Sonrası buuuuummmmm!!!
Muhtemelen stopie yapmaya çalışırken tekeri kitliyor ve gidonu sola kıvırıyor.
Sonrası buuuuummmmm!!!