ön fren takılı kalıyor

Katılım
5 Ocak 2016
Mesajlar
5
arkadaşlar merhaba motorum cg 125 lik ön frenim kampana freni sıktıgımda ön fren takılı kalıyor magneti elimle ittiriyorum öyle oluyor sanki yayında problem varmış gibi esnemiyor magnet sıktıgım gibi kalıyor yerinde bi kere daha aynısı olmustu ustaya götürdüm ön kampanaya bişeyler yaptı 2 dk da halletti şimdi götürme şansım yok şuan ben yapabilir miyim sorun nedir yardımcı olur musunuz
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ön tekeri ve kampanayı söküp kampanayı tuvalet fırçası gibi birşeyle fırçalayıp balata tozlarından tamamen arındır. Km dişlilerini de temizle ve gres yağı sür. Km dişlileri kampananın içinde olduğundan balata tozları çok zarar veriyor dişliye.
 
Katılım
5 Ocak 2016
Mesajlar
5
Ön tekeri ve kampanayı söküp kampanayı tuvalet fırçası gibi birşeyle fırçalayıp balata tozlarından tamamen arındır. Km dişlilerini de temizle ve gres yağı sür. Km dişlileri kampananın içinde olduğundan balata tozları çok zarar veriyor dişliye.

hocam ben anlamam o işlerden sökme takma felan .d ben sadece freni eskisi gibi yapmak istiyorum sorun ne olabilir yay felan atmıs olabilir mi bir defa daha öyle olmustu usta 2 dk da halletti yine aynı sorun haftaya detaylı bakıma sokacagım motoru o zaman dedigin işlemleri ustaya yaptırırım
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Fren kolu kolu bıraktıktan sonra geri yerine geliyosa ama yine de frende takılma varsa büyük ihtimalle kampanadaki balata tozlarından takılma yapıyodur.
 
Katılım
5 Ocak 2016
Mesajlar
5
Fren kolu kolu bıraktıktan sonra geri yerine geliyosa ama yine de frende takılma varsa büyük ihtimalle kampanadaki balata tozlarından takılma yapıyodur.

freni sıkıyorsun yarı yarıya bosluk kalıyor kardesim ve elinle magneti ittirmedigin sürece fren sıkıyor motor elinle ittirirsen anca bırakıyor fren
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
freni sıkıyorsun yarı yarıya bosluk kalıyor kardesim ve elinle magneti ittirmedigin sürece fren sıkıyor motor elinle ittirirsen anca bırakıyor fren
Kampananın yayı çıkmıştır muhtemelen. Fren telinin bağlı olduğu kol var ya bi bakıverin üzerindeki yay'a. Fren telinde de yay vardır onu da kontrol edin düzgün çalışıyor mu freni sıkıp bıraktıkça.
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Hocam disk olsaydı hidrolik bitmiş veya fren hava yapmış derdim. Kampanada bu sorun benim bildiğim yaydan olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst