Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
herkesin kendi kararıdır .. isteyen istediği gibi yapar oturmuş uğraşmış arkadaş..bence görüşü düşürdüğü için uygun değil . mümkün olan en iyi aydınlatma bize şart bu yüzden ben beğenmedim ama diyom sebebi aydınlatmanın azalması.
Eline sağlık kardeşim güzel olmuş,bu bir zevk meselesidir senin hoşuna gittiyse ve fikirlerimizi almak için bizimlede paylaştıysan,kimisi beğenir kimisi beğenmez,ben kendi fikirimce hoş olmuş sıkılırsan en kötü ihtimalle değiştirirsin odamı zor,