Ön amortisor mili imalatı yapan bildiğiniz yer varmı?

505

Katılım
9 Tem 2015
Mesajlar
59
Kaza sonucu ön takımda %5 yamukluk var.Bu krom kaplı mili tekrar yapabilecek bildiğiniz yer varmı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:14 ----------

Herkes sanırım sıfır ön takım alıyor :(
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
hocam sağlıklı olan yenisini almanız ama son çare olarak aşırı eğiklik yoksa tornacılar düzeltiyor biz arkadaşın 600f de düzelttirmiştik ama hafif eğiklik vardı.
 

505

Katılım
9 Tem 2015
Mesajlar
59
Bendede çok hafif var,gece gece araştırma yaptım imalat ve kromajını yapan firma buldum,tamir ve sıfırdanda yapıyor larmış.Yarın hemen ariycam eğer güzel birşey ortaya çıkarsa foruma yazacağım.Neden derseniz teknemde var üstünde pahalı bir model motor var,yatak sardı parça tedarik edilemedi,konyada piston yaptırdım sıfırdan yerli mali,şuan performansı muazzam.İnşallah bu firmaninda işçiliği iyi çıkar.Gercekten çok iyi ustalar ve cnc tezgahlar var,ulaşması dert sadece.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst