Bendede çok hafif var,gece gece araştırma yaptım imalat ve kromajını yapan firma buldum,tamir ve sıfırdanda yapıyor larmış.Yarın hemen ariycam eğer güzel birşey ortaya çıkarsa foruma yazacağım.Neden derseniz teknemde var üstünde pahalı bir model motor var,yatak sardı parça tedarik edilemedi,konyada piston yaptırdım sıfırdan yerli mali,şuan performansı muazzam.İnşallah bu firmaninda işçiliği iyi çıkar.Gercekten çok iyi ustalar ve cnc tezgahlar var,ulaşması dert sadece.