ÖMRÜMDE İÇTİĞİM EN BERBAT İÇECEK COCA COLA CHERRY..

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Bu ne berbat bir içecektir yahu...Vişneli yazıyor da bu bildiğin acı bademli.. Takam kafana coca cola.. :farao:
 
Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
395
bende nefret ediyorum bir kere içtim dedim bozulmuş herhalde meğersem tadı kötüymüş kesinlikle tavsiye etmiyorum ama illaki beğeneni vardır maalesef
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Tüy olcaktı la o mum, niye mum yazdım bilemedim şimdi.

Ben tüy dikme vidyosu yolluyorum sen pul koleksiyonunu mütabık mıyız ?

Ya engelle şunu..Uğraşma.. Sanırım kafa coca cola filistini bonbalıyor kafası..

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:34 ----------

Tüy olcaktı la o mum, niye mum yazdım bilemedim şimdi.

Ben tüy dikme vidyosu yolluyorum sen pul koleksiyonunu mütabık mıyız ?

Ya engelle şunu..Uğraşma.. Sanırım kafa coca cola filistini bonbalıyor kafası..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst