omarta adlı kullanıcı için çoklu üyelik uyarısı

Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Merak ettiğim şu! Diğelimki ben uzaklaştırma aldım ve benim bilgisayarımdan üyelik alan kardeşim hoşgeldim dedi ve kendini tanıttı. Aynı bilgisayarı aynı işyerinden veya evden kulanması suçmu teşkil etmektedir. Haa bu hareket bana yapılmış olsa ilelebet o adrese uğramam ayrı konu sadece çoklu üyelik ihtarı yapılan kişilerin sanalda farklı kişiler olduğunu biliyor olmamdan kaynaklı bu soruyu sorma ihtiyacı duydum. Verceğiniz aydınlatıcı cevap için şimdiden teşekkürler.:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst