ölümün nereden geleceği belli olmuyor ne yazıkki..

Katılım
11 Kas 2013
Mesajlar
132
allah rahmet eylesin yakınlarına başsağlığı versin...

İzmir'in Dikili ilçesinde motosikletiyle yolda önüne çıkan domuzlara çarpan iş adamı hayatını kaybetti.

AĞIR YARALANAN MÜTEAHHİT HAYATINI KAYBETTİ

Akşam saatlerinde motosikletiyle Dikili'nin Çandarlı Mahallesi'nden Dikili'ye dönen müteahhit Müslüm Arı (51), yolda önüne çıkan domuzlara çarptı.

Kazada ağır yaralanan iş adamı, kaldırıldığı Bergama Devlet Hastanesi'nde hayatını kaybetti. Arı'nın naaşı, otopsi için İzmir Adli Tıp Kurumu'na gönderildi.


kaynak:sondakika.com
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
580
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sonra çıkıyor hayvanseverler yok efendim niye domuz avlıyormuşuz, bunların insanlara verdiği zararı hiçbir hayvan veremez, heleki tarla ve çiftlik sahiplerine, bağı bahçeleri olanlara, üreme mevsimi, yavru dişi falan dinlemeyiz, her gece domuz katliamına çıkıyoruz neredeyse bu aralar, ovalara indi zaten hepsi, nesilleri kurusun.
 
Katılım
29 Mar 2015
Mesajlar
590
Sonra çıkıyor hayvanseverler yok efendim niye domuz avlıyormuşuz, bunların insanlara verdiği zararı hiçbir hayvan veremez, heleki tarla ve çiftlik sahiplerine, bağı bahçeleri olanlara, üreme mevsimi, yavru dişi falan dinlemeyiz, her gece domuz katliamına çıkıyoruz neredeyse bu aralar, ovalara indi zaten hepsi, nesilleri kurusun.

sen ben onların yaşam alanına saldırıyorsun, onlar senin yaşam alanına girmiyor. münferit bir kaza, trafik kaza yapan binlerce insan var, rica etsem onları da yavru, dişi farketmeden öldür.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
3 sene önce benimde başıma geliyordu bu olay son anda kaçış noktası belirlemiştim. Hem köy yolu aydınlatma yok hem de gece olunca baya bi adrenalin sağlamama sebep olmuştu.
 
Katılım
1 Haz 2014
Mesajlar
411
ALLAH rahmet eylesin bizim gibi iki teker gönüllüleri her zaman azrail ensemizde
 
Katılım
28 Ocak 2016
Mesajlar
301
ALLAH (c.c.) rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Rabbim kalanlarına sağlık ihsan eylesin.
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
467
bende geçen hafta arabayla köpeğe çarptım gece, köpek :( ... aracın ön tarafı haşat, aman dikkat motorla olsak affetmezdi
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
658
Motosikleti
'13 Inazuma
maalesef hayvanlara yaşam alanı bırakmıyoruz. onlar da böyle yerleşim yerlerine giriyorlar. Allah rahmet eylesin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
668
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sonra çıkıyor hayvanseverler yok efendim niye domuz avlıyormuşuz, bunların insanlara verdiği zararı hiçbir hayvan veremez, heleki tarla ve çiftlik sahiplerine, bağı bahçeleri olanlara, üreme mevsimi, yavru dişi falan dinlemeyiz, her gece domuz katliamına çıkıyoruz neredeyse bu aralar, ovalara indi zaten hepsi, nesilleri kurusun.

Sen millete bakma domuz avına aynen devam. Yok hayvanların yaşam alanına saldırıyormuşuzda bilmemneymişde cahil cahil konuşmalar,domuz gibi bir hayvan yüzünden can gitmiş yaşam alanından bahsediyorlar. Dünya zaten insanoğlu için yaratıldı,rabbın kulluk istediği hayvanlar değil insanoğludur.Hepsi ölünce toprak olup gidecek.İnsanoğluna zararı vede faydası dokunan her canlının avı haklı bir avdır.Bu onların yaşam alanına girip girmediğimizle alakalı değildir. İnsanoğlu bir toprağa ayak bastıysa burası artık hayvanların değil insanoğlunun yaşam alanıdır .Allah katında hayvanlar insanlar için tekvin sıfatının tecellisi olarak yaradılmıştır. İnancı olan her insan bilmeliki yaradan cennet müjdesinde hayvanlara değil insanlara kendi vasfından özellikler verecektir.Allah rahmet eğlesin şehirde yabani hayvanların trafik kazalı ölümlere sebebiyet vermesi tamamen yetkililerin sorumsuzluğudur bunun yaşam alanlarını istila ediyoruz gibi saçma sapan bir açıklaması olamaz.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Allah rahmet eylesin. Biriside cikip demiyor ki hastaneye kaldirilan adamin kaza yerinde uzerinde gazetenin ne isi var diye..
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Allah rahmet eylesin fakat Allahın yarattığı hayvanı öldürmeye hakkınız ne kardeşim ban yemek istemiyorum bende 2 3 kere karşılaştım hayvanlar birşey yapmadan yanımdan geçti bizde çiftçilik yaptık en fazla 1 2 metre yer yatırıyorlar ölmezsiniz ya yazık günah

Allah derki hayvanlar benim sessiz kullarımdır onlar şimdi zulme susuyorlar hesap günü konuşacaklar.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2015
Mesajlar
246
Bizim yazligimiz var dikilide 5 senedir yazlığa gidiyorum orda domuz olduğunu şuan öğreniyorum.Gerçekten büyük talihsizlik.Allah ailesine sabir versin
 
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
161
Allah rahmet eylesin...

Bazı açıklamalar gerçekten çok üzücü. İnsanoğu bu dünyada yaşayan canlının tek kendi olmadığını ve tüm canlılara saygı duyması gerektiğini öğrendiğinde bu dünya daha yaşanılabilir olacak. Ama nerde...
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Sen millete bakma domuz avına aynen devam. Yok hayvanların yaşam alanına saldırıyormuşuzda bilmemneymişde cahil cahil konuşmalar,domuz gibi bir hayvan yüzünden can gitmiş yaşam alanından bahsediyorlar. Dünya zaten insanoğlu için yaratıldı,rabbın kulluk istediği hayvanlar değil insanoğludur.Hepsi ölünce toprak olup gidecek.İnsanoğluna zararı vede faydası dokunan her canlının avı haklı bir avdır.Bu onların yaşam alanına girip girmediğimizle alakalı değildir. İnsanoğlu bir toprağa ayak bastıysa burası artık hayvanların değil insanoğlunun yaşam alanıdır .Allah katında hayvanlar insanlar için tekvin sıfatının tecellisi olarak yaradılmıştır. İnancı olan her insan bilmeliki yaradan cennet müjdesinde hayvanlara değil insanlara kendi vasfından özellikler verecektir.Allah rahmet eğlesin şehirde yabani hayvanların trafik kazalı ölümlere sebebiyet vermesi tamamen yetkililerin sorumsuzluğudur bunun yaşam alanlarını istila ediyoruz gibi saçma sapan bir açıklaması olamaz.

Müslümanlık hoşgörü dini, yemediğimiz domuzları katletmeye devam.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Sen millete bakma domuz avına aynen devam. Yok hayvanların yaşam alanına saldırıyormuşuzda bilmemneymişde cahil cahil konuşmalar,domuz gibi bir hayvan yüzünden can gitmiş yaşam alanından bahsediyorlar. Dünya zaten insanoğlu için yaratıldı,rabbın kulluk istediği hayvanlar değil insanoğludur.Hepsi ölünce toprak olup gidecek.İnsanoğluna zararı vede faydası dokunan her canlının avı haklı bir avdır.Bu onların yaşam alanına girip girmediğimizle alakalı değildir. İnsanoğlu bir toprağa ayak bastıysa burası artık hayvanların değil insanoğlunun yaşam alanıdır .Allah katında hayvanlar insanlar için tekvin sıfatının tecellisi olarak yaradılmıştır. İnancı olan her insan bilmeliki yaradan cennet müjdesinde hayvanlara değil insanlara kendi vasfından özellikler verecektir.Allah rahmet eğlesin şehirde yabani hayvanların trafik kazalı ölümlere sebebiyet vermesi tamamen yetkililerin sorumsuzluğudur bunun yaşam alanlarını istila ediyoruz gibi saçma sapan bir açıklaması olamaz.

Benim düşüncemden bağımsız olarak savunduğunuz şeyin dayanaklarını sorgulamak istiyorum. Bir inanan olsa o illa sizin inandığınız gibi mi inanmak zorundadır? Yani sadece sizin dininize mensup olanlar mı inanandır?
Peki başka bir inançta kötü bir davranış olan hayvan öldürmek (yine kendi düşüncemden bağımsız konuşuyorum) sizin inancınızda o kadar da günah değil diye bu sizi başkalarının inanç ve değerlerine saldırma hakkı verir mi?
Konuyla ilgili olarak arabayla bir kere gece vakti denk gelmiştim aliağa civarlarında-anayolda-, şehir içine kadar girmeleri aç kaldıklarını gösteriyor. Allah rahmet eylesin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst