- Katılım
- 6 Nis 2005
- Mesajlar
- 2,252
kesinlikle katılıyorum :cat: bence harika kullanıyor,aksini düşünen arkadaşlar nasıl kullanıyor çok merak ettim,adam sollamaları ışık hızıyla yapıyor neredeyse ve yolu görmediği hiç bir durumda da sollamaya çıkmıyor,frenajları virajda çizgi takibi tek kelimeyle süper,ben de böyle bir yol bulduğumda sürüş tarzım aynen böyle oluyor,güçlü bir motosiklet kullanan deneyimli ve eğitimli bir sürücü tabiki normal bir sürücüye göre daha tempolu kullanacaktır,riskli hiçbir haraketi yok:bounce:
ya bırakın allah aşkına arkadaşlar kendinizi kandırmayın...adam virajlara 1000rr'la giriyo sanki...motor bu kadar yatırılırmı...bi denge kaybında ya karşıdan gelen bir sürücü beynini patlatır yada uçurumdan aşşağı düşer cesedini kargalar yer...tecrübe falan bunlar apayrı şeyler...tecrübe yolda böyle böyle gitmeyi değil erdemli gitmeyi gerektirir...