ÖLÜ ŞEHİR ÇERNOBİL çok kötü ya :(

Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
20 yıl önce bile ne kadar güzelde bir şehir yapılaşması yapmışlar binalr çevre düzeni çok güzel fakat hastaneler,oteller,okullar,siteler,lunapark öylesine mahsun duruyorki

ayrıca heryer yemyeşildi ağaçlarlaçevrili idi facia ağaçlara zarar vermemişmi acaba?
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
korku filmi seti gibi ama olanlar gerçek. 20 sene geçmiş dile kolay.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
664
Ne diyeyim BAŞIMIZ SAOLSUN :D şaka şaka gerçekten de çook köye


::gleam:: :bounce: ___ KILIÇ ___ :bounce: ::gleam::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne güzel ülkeymiş ya yazık olmuş. bizdeki nükleer enerji yandaşlarının görmesi lazım bunları.dünya kapatıyor bizimkiler açacak.%99 u deprem kuşağında olan bi ülkede nükleer reaktör istiyorlar .deprem olmasına da gerek yok. sormak lazım ulan türkiyede o reaktörü işletecek beyin var mı diye.sızıntı yaparsa kameralar önünde çay yapar büyük bir zevkle içerler.(1986 da anaplı bakan cahit aral içmişti.)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst