Kalan yarısıda malum K.Çamlıca da Rte nin kapısının önünde bekliyor.Ah be kardeşlerim ah beee
yapacaklar yapacaklar koruyacaklarda sizi bizide
vakit yok vakit
kendilerini kollamaktan vakitleri kalmıyor
karakolların önü arkası sağı solu bariyerlerle sobe
trafik bile işlemez çoğunun önünden,sokaksa iki tarafıda kapalıdır çoğunun kendilerini koruma derdindeler
e tabi bu düzeni sürdürebilmek kolay değil çocuklar bariyerin nizamını bozar vatandaş bariyeri geçer falan filan derken
tam bu işleri düzeltiyorlarkiiiiiiii
bir büyükbaş geliyor semtlerine
haydaaaaaaaaaa koş adama eskortluk et köprülerin üstünden sark köprüden vatandaşı geçirme yolları kapa ,orayı tıka odur budur derkende
sana vakit kalmıyor.