olsanız ne olur olmasanız ne olur

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi dediklerine +1 milyon
geçen fbnin gsyi yendiği maçtaki
çıkan kavgaları izledim
acaba bu şerefsiz tipler
savaş çıksa bu kadar düşmanın üstüne yürürlermi
ne biçim iş anlamıyorum
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
futbol fanatizmi dünyanın her yerinde vardır...ingilizi bıçaklayıp öldürenlerde .Statda adam öldürenlerde bu ülkedendi fanatizmin tarafı takımı yok her takımda fanatik seyirciler var sadece bizde değil tüm dünyada ....burda sanki bunu bir takıma maletme çabaları görüyorum....
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst