olgunluk

Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
neyi izlicez ben bişii göremiyom


sadece olgunlarmı göremiyo?
yoksa olgun diilmiyim?
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Burda anlatılmak istenen düşünce sanırım ''susmak da bir olgunluktur'' :silent: :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Çok güzel.
Bende adam neden geri geri gidiyor diyordum.

Paylaşım için sağol:rendeer:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
149
18-04-2006, 11:19 PM ,den beri izliyoruz, gözler laçka oldu.. Bu kesin moderatörlerin bi şeysi...... :mrgreen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harbi güzelmiş
son yaptığı hareket güzelmiş:p
buna benzer bişiyde ben demiştim
yoğun bakımda serumun hortumu ile oynuyodum
doktor napıyosun dedi
bende fillere ip atlatıyorum demiştim
hani nerde demişti
akıllılar görebilir sadece demiştim:queen:
ah arzu doktorum:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst