- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar aranızda aynı şeyleri hisseden var mı bilemiyorum ama dün akşam aldım böceğimi ve kendimi o kadar garip hissettim ki.. Ben ki yaşamım boyunca bu anı bekledim, ne sevinebildim ne hopladım ne zıpladım :cyclopsan
Garip bir ruh hali içndeydim dün , bugün biraz kendime geldim ama
O kadar değerli bişeyi elde ettiğinde insan demek ki böyle oluyormuş :bounce:
Artık ölsem de gözüm açık gitmez :cherry: Darısı olmayanların ve gerçekten isteyenlerin başına :rendeer:
Not: Sabahın bi zöörrüüü 05:00 te uyandım şimdi ona kavuşmak için saatleri sayıyorum :queen:
Çok mutluyum yaaaa :queen:
Garip bir ruh hali içndeydim dün , bugün biraz kendime geldim ama
O kadar değerli bişeyi elde ettiğinde insan demek ki böyle oluyormuş :bounce:
Artık ölsem de gözüm açık gitmez :cherry: Darısı olmayanların ve gerçekten isteyenlerin başına :rendeer:
Not: Sabahın bi zöörrüüü 05:00 te uyandım şimdi ona kavuşmak için saatleri sayıyorum :queen:
Çok mutluyum yaaaa :queen: