Oleeeeeee Cbr 125 Sahibiyim Ben !!!

Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar aranızda aynı şeyleri hisseden var mı bilemiyorum ama dün akşam aldım böceğimi ve kendimi o kadar garip hissettim ki.. Ben ki yaşamım boyunca bu anı bekledim, ne sevinebildim ne hopladım ne zıpladım :cyclopsan
Garip bir ruh hali içndeydim dün , bugün biraz kendime geldim ama :p
O kadar değerli bişeyi elde ettiğinde insan demek ki böyle oluyormuş :bounce:
Artık ölsem de gözüm açık gitmez :cherry: Darısı olmayanların ve gerçekten isteyenlerin başına :rendeer:
Not: Sabahın bi zöörrüüü 05:00 te uyandım şimdi ona kavuşmak için saatleri sayıyorum :queen:
Çok mutluyum yaaaa :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız kullanmayı nasip etsin Allah.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Hadı hayırlı olsun evet bende motoru parassını verıp sıparıs ettıgımde yarın hazır olur aksama dogru gel al dedıklerınde o 2 gun bana o kadar uzun gelmıstı kı sabah uyandım heyecandan bıdaha uyuyamadım teslım aldıgımdakı mutlulugu anlatamam :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
wayyyyyyyyyyyyyyy kardeşim benim aynı duygular içerisindeyim ama daha kavuşamadım :salut: Senin adına gerçekten cok sewindim ! HayırLı uğurLu olsun :) Kazasız sürüşler diliyorum sana ! Darısı başıma :)
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
yeschımcım hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız surusler dılerım cıktınmı yollara bakımm:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Motorunuzu güle güle iyi günlerde kullanın,sorunsuz ve keyifli sürüşler dilerim.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
hayırlı olsun arkdaşım. şuan içinde volkanlar patlıyordur eminim.:mrgreen:

güle güle kullan kazasız belasız ve cezasız sürüşler dilerim
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
arkadaşım ben 50 yaşında olmama rağmen motoru teslim aldığımda çocuklar gibi sevinçten uyuyamadım..gece en az2-3 kere otoparka gidip sevdim küheylanımı..senin sevinmen gayet doğal..motorun hayırlı uğurlu olsun..allah kazasız belasız sürüşler kısmet etsin
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
hayırlı olsun allah kazadan beladan uzak tutsun,hemen bi nazar boncuğu tak:cat:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağolun arkadaşlar :rendeer: aşk bu yaa aşk :rendeer:
nazar boncuğu :bounce: evet hemen :cat:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Güle güle kullan, tekerene taş değmesin, Allah kaza bela vermesin. :wiinkk:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Güle güle kullan,kazasız belasız inşallah.Cbr delisi bonnie'ye arkadaş geldi desene :)
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
hayırlı uğurlu olsun kanka allah kaza bela vermesin umarım iyi vakit geçirirsin motorunla:rendeer:
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
54
Alinterİ İle Kazanilan Motora BİŞey Olmaz Sen Alinterİyle AlmiŞa Benzİyosun.ama Bİde Baba Parasiyla Alanlar Var Onlar Bukadar Sevİnemez Hayirli Olsun
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
121
hayırlı olsun:rendeer:
bu arada sır değilse:)silent:)motorun sıfır mı,ikinci el mi?kaça aldın?
alınca resmini de koyarsın artık:cat:
kazasız sürüşler dilerim
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
hayırlı olsun :) kazasız belasız kullanman dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Güle güle kullan :cat: Bence çok iyi bir seçim yapmışsın...
Cbr topic'ine de bekleriz diyecektim ama bulmuşsun zaten sen :cherry:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alinterİ İle Kazanilan Motora BİŞey Olmaz Sen Alinterİyle AlmiŞa Benzİyosun.ama Bİde Baba Parasiyla Alanlar Var Onlar Bukadar Sevİnemez Hayirli Olsun

demek o kadar anlaşılıyo alın teriyle aldığım :)
baba, sevgili, eş dost parasıyla olmaz bu işler olsa da benim işim olmaz zaten :queen:
sağol arkadaşım :rendeer:

hayırlı olsun:rendeer:
bu arada sır değilse:)silent:)motorun sıfır mı,ikinci el mi?kaça aldın?
alınca resmini de koyarsın artık:cat:
kazasız sürüşler dilerim

niye sır olsun ki :mrgreen:
2. el 4000 ytl resim yarın gelioooo:queen:

Güle güle kullan :cat: Bence çok iyi bir seçim yapmışsın...
Cbr topic'ine de bekleriz diyecektim ama bulmuşsun zaten sen :cherry:

buldum tabiiii :mrgreen: artık başınızın etini yerim hergün :queen:
sağol :rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst