A administrator Katılım 5 Ara 2005 Mesajlar 0 2 May 2015 Konu Yazar #1 Oldjack adlı kullanıcı birden fazla üyelik kullanıyor olabilir! Zell ve Oldjack aynı bilgisayarı kullanıyorlar, bir açıklama bekleniyor!
Oldjack adlı kullanıcı birden fazla üyelik kullanıyor olabilir! Zell ve Oldjack aynı bilgisayarı kullanıyorlar, bir açıklama bekleniyor!
Oldjack Katılım 14 Ağu 2013 Mesajlar 1,043 4 May 2015 #2 şöyle tanışıyoruz görüşüyoruz ankaradayız ikimizde. hatta http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/145336-hala-yasiyorum-1-208-km-2.html şu konuda yanyana resmimiz de var. Zaman zaman da birbirimizin bilgisayarından forma giriyoruz.
şöyle tanışıyoruz görüşüyoruz ankaradayız ikimizde. hatta http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/145336-hala-yasiyorum-1-208-km-2.html şu konuda yanyana resmimiz de var. Zaman zaman da birbirimizin bilgisayarından forma giriyoruz.
Zell Katılım 8 Eyl 2013 Mesajlar 55 5 May 2015 #3 Bazen benim telefondan giriyor arkadaş. Fotoda zayıf olan mavi ceketli benim