Oktay Moto "oktay abiye teşekkürler"

Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
oktay abinin yapmış olduğu sucuk ekmek şenliğinde geçen güzel anıların bir kaç fotoğrafını çektim.
bunları sizinle de paylaşıyorum.
paylaşıyorum ki gelmeyenler çatur çatur çatlasın kıskançlıktan büzüşsün diye paylaşıyorum :queen:

videoları editledikten sonra gene burada paylaşıcam.





































 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
koskoca ekmeğin arasına üç ince parça sucuk mu? :)

evet ya bende tam kangal sucuğun yarımdan kesilmiş şekilde bekliyordum ama umduğum gibi çıkmadı.
bide orada kimse de demedi bu ne ya incecik sucuk mu olur falan filan. en azından biri deseydi protesto edebilirdik.

sanki oraya herkes sucuk ekmek yemek için değil de maksat muhabbet olsun diye gelmiş.
oysa ben sucuk ekmek için gitmiştim. :queen:
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
evet ya bende tam kangal sucuğun yarımdan kesilmiş şekilde bekliyordum ama umduğum gibi çıkmadı.
bide orada kimse de demedi bu ne ya incecik sucuk mu olur falan filan. en azından biri deseydi protesto edebilirdik.

sanki oraya herkes sucuk ekmek yemek için değil de maksat muhabbet olsun diye gelmiş.
oysa ben sucuk ekmek için gitmiştim. :queen:

Benden erken gitmiştin. Selam verip kaçtım ben, bide 1-2 parça sıkmam gerekiyordu ateş alır gibi kaçtım. Güzel geçtiğine inanıyorum :cat:
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Güzel bir etkinlikte ben 4 dilim koydurdum istesem 1 2 dilim daha koydurabilirdim mangal başı arkadaşa söylemeniz yeterli olurdu ve iki yarım ekmek yedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst