- Katılım
- 12 Kas 2016
- Mesajlar
- 2,262
- Konu Yazar
- #1
koskoca ekmeğin arasına üç ince parça sucuk mu?![]()
evet ya bende tam kangal sucuğun yarımdan kesilmiş şekilde bekliyordum ama umduğum gibi çıkmadı.
bide orada kimse de demedi bu ne ya incecik sucuk mu olur falan filan. en azından biri deseydi protesto edebilirdik.
sanki oraya herkes sucuk ekmek yemek için değil de maksat muhabbet olsun diye gelmiş.
oysa ben sucuk ekmek için gitmiştim. :queen: