- Katılım
- 21 May 2010
- Mesajlar
- 2,954
- Konu Yazar
- #1
Güzel bir şiir. Paylaşmak istedim...
[yt]tdyehKJiy1M[/yt]
[yt]tdyehKJiy1M[/yt]
Bal deyince bi an dedim 6 kilo bal 100 lira reklamımı :cherry:
Kimmiş bu ezik öretmen.Gençliği top toplamakla geçmiş.Yaş kemala gelince de isyanlara başlamış.Ağzından küfür eksik olmuyo.Böyle öretmenin yetiştireceği çocuu ben...
Aga nereye getirdiniz konuyu yaa :mrgreen:
Alın bari rahatlayın.
[yt]hVkJZXjvHAE[/yt]
Millet yine iyi seyler düsünmüs.
Ben Oguz Bal öldü,
taziye topigi açildi sandim.
Kimse o?:cherry:
Vallahi bende öyle sandımMillet yine iyi seyler düsünmüs.
Ben Oguz Bal öldü,
taziye topigi açildi sandim.
Kimse o?:cherry:
Bak şimdi geldi aklıma...Ağzından bal damlıyor adamın....