Öğrenciyim Motor İçin Nasıl Para Biriktirebilirim?

Katılım
16 Eki 2017
Mesajlar
4
foruma ilk konu açışım yanlış yere açtıysam özür dilerim bu ay motor almak için karar verdim kuba razore 150 alacağım 3500 tl buraya kadar her şey güzel fakat ben okul için haftada 50 tl alıyorum ve 15tl si yola gidiyor bu yaza kadar nasıl 3500 tl biriktirebilirim geçen yaz çalışmaya kalktım fakat hepsi 16 yaşımdayım diye seneye gel dedi bütün arkadaşlarım yazlıkta motor almaya başladı ben ise okullar kapanana kadar 1000 tl biriktirip gerisini nasıl hallederim diye düşünüyorum ne yapmam lazım yardımcı olurmusunuz?
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
86
Sevgili genç kardeşim. Anladığım kadarıyla henüz gençsin sanırım :) İnşallah gönlüne göre bir şey bulursun. Hepimiz bu yollardan geçtik zamanında. Öncelikle sabırlı ol... Çok acele edip kötü bir şey alma. Ki kötü kararlar çoğu kere daha pahalı maliyetler olarak dönüyor bize, tecrübeyle sabit. Okulunu aksatma, aksatmayacak şekilde bir part-time iş bulabilirsin. Unutma ki, motorun oldu iş bitti, değil. Eğitimdi, ekipmandı, bakımıydı, aksesuarıydı derken masraf bitmeyecek. Bu iş biraz sevda yoludur, evlenmeye benzer. Ama güzel bir yoldur :)
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
454
Bu ülkede para biriktirerek birşey sahibi olunmaz ne yazık ki! Sen 3 lira biriktirene kadar enflasyon artmış, dolar uçmuş, alacağın şey 5 lira zamlanmış olur. Ya kredi ile borçla vs. alacaksın yada her ay kenara dolar yada altın vs. atacaksın. TL biriktirmek kadar saçma birşey yok...
 
Katılım
16 Eki 2017
Mesajlar
4
Evet abiler motorumu aldım hatta 2 ay oluyor harçıkları biriktirdim eksik param kaldı onuda yaz tatilinde 2 aya yakın çalışarak hallettim hatta bu istediğim motoru değil bunun daha iyisini aldım kuba black cat cross aldım Allah bana ve sizlere kazasız belasız sürmeyi nasip etsin hayal edip motor almak istiyenlerede Allah nasip etsin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayirli olsun. Aman dikkatli ve temkinli kullan. Etrafindakilere sakin ozenme. Trafikte kimse seni gormuyormus varsayip hareket et.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst