Diğer motorcular otlakta motorlarını otlatırken, kafası çalışan bir motorize, motoruyla gezmeye çıkmış.
Bundan sonra motorla gezerken çayırlara bakacam.
Motor var mı diye.
Video bana önceki yıl başıma gelen bir olayı anımsattı.
Lemans pistine MotoGp izlemeye gidiyorum.
Biraz geciktim.
Polis-Jandarma otoyolu kesmiş kuş uçurtmuyorlar.
Ara yollardan birine daldım.
Yolu bildiğime de değil.
Piste paralel gittiğimi biliyorum sadece.
Benim peşimden başka motorcular da daldı.
Öyle gidiyoruz.
Az bir zaman sonra yüzlerce motor olduk.
Ben önde onlar arkada gidiyoruz.
Fakat bir süre sonra yol sağa sola zikzak yapmaya, başka yollarla kesişmeye başladı.
Ben yavaşlıyorum bir tanesi beni geçsin de ben de peşinden gideyim diye.
Ama ben yavaşladıkça onlar da yavaşlıyor.
Artık Allah'a emanet bir sağa dalıyorum, bir sola.
Hesabıma göre ara yola girdiğimde piste 10 km vardı.
Fakat km saate bakıyorum 35 km olmuş ortalıkta pist falan yok.
Motorlar hala peşimde.
Beni bişey biliyorum da gidiyorum zannediyorlar.
Terden sırıl sıklam olmuşum.
Allah'ım diyorum şu otoyolu bulsam yeter.
S...çmışım MotoGp ye.
Ama nerdeeee!!!
Arkamda ki bana güvenen arkadaşları da alarak pistten yaklaşık 80 km ileride bir yerden otoyola çıktık.
Lemans arkamızda kaldı.
İşin pis tarafı dönüş de yok.
Bir havalandırma yerinde durdum.
Diğer motorcular da yanıma geldi.
Herkes nerdeyiz biz? diye soruyor.
Kelin ilacı olsa başına sürecek.

Ben nerden bileyim?
Bir tek bildiğim geri dönmemiz gerektiği.
Ama otoyollar kapalı.
Neyse uzatmayayım.
Motorize bir jandarma bize hayatımızın kıyağını yapıp, tali yoldan piste götürdü.
Döner dönmez ilk işim bir tane Garmin edinmek oldu.:mrgreen:
Sosyal mesajımızı da verelim:
Mesaj şöyle.
Klavuzu karga olanın, burnu moktan kurtulmaz..