O geçen de neydi öyle?

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bakalım benzer sahneleri caddelerde görebilecekmiyiz.:p

[YT]f7tB_WjCiEo[/YT]
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
CBR 1000RR geçti hemde 2008 model :p Kardeşleride abisini görünce peşine takılıp bir rahat vermiyorlar yavv..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Diğer motorcular otlakta motorlarını otlatırken, kafası çalışan bir motorize, motoruyla gezmeye çıkmış.

Bundan sonra motorla gezerken çayırlara bakacam.
Motor var mı diye.


Video bana önceki yıl başıma gelen bir olayı anımsattı.
Lemans pistine MotoGp izlemeye gidiyorum.
Biraz geciktim.
Polis-Jandarma otoyolu kesmiş kuş uçurtmuyorlar.
Ara yollardan birine daldım.
Yolu bildiğime de değil.
Piste paralel gittiğimi biliyorum sadece.
Benim peşimden başka motorcular da daldı.
Öyle gidiyoruz.
Az bir zaman sonra yüzlerce motor olduk.
Ben önde onlar arkada gidiyoruz.
Fakat bir süre sonra yol sağa sola zikzak yapmaya, başka yollarla kesişmeye başladı.
Ben yavaşlıyorum bir tanesi beni geçsin de ben de peşinden gideyim diye.
Ama ben yavaşladıkça onlar da yavaşlıyor.
Artık Allah'a emanet bir sağa dalıyorum, bir sola.
Hesabıma göre ara yola girdiğimde piste 10 km vardı.
Fakat km saate bakıyorum 35 km olmuş ortalıkta pist falan yok.
Motorlar hala peşimde.
Beni bişey biliyorum da gidiyorum zannediyorlar.
Terden sırıl sıklam olmuşum.
Allah'ım diyorum şu otoyolu bulsam yeter.
S...çmışım MotoGp ye.
Ama nerdeeee!!!

Arkamda ki bana güvenen arkadaşları da alarak pistten yaklaşık 80 km ileride bir yerden otoyola çıktık.
Lemans arkamızda kaldı.
İşin pis tarafı dönüş de yok.
Bir havalandırma yerinde durdum.
Diğer motorcular da yanıma geldi.
Herkes nerdeyiz biz? diye soruyor.
Kelin ilacı olsa başına sürecek.:)
Ben nerden bileyim?:p

Bir tek bildiğim geri dönmemiz gerektiği.
Ama otoyollar kapalı.
Neyse uzatmayayım.
Motorize bir jandarma bize hayatımızın kıyağını yapıp, tali yoldan piste götürdü.
Döner dönmez ilk işim bir tane Garmin edinmek oldu.:mrgreen:

Sosyal mesajımızı da verelim:
Mesaj şöyle.
Klavuzu karga olanın, burnu moktan kurtulmaz..
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Coq hikaye süper hocam, koptum okurken, ellerine sağlık.:queen:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
94
cbr 1000 2008 güzel görünüyo,
emme egzoz ne ayak:silent:
sırıtmış sanki....
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
560
on the street or on the track nothing comes close
except another honda

heyyyt canını yiyim lafa bak sen:mrgreen:



coq hocam hikayen gerçekten süper de sosyal mesajı yanlış vermişin

klavuzu tavuk olanın burnu boktan kurtulmaz olmayacak mıydı:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
Diğer motorcular otlakta motorlarını otlatırken, kafası çalışan bir motorize, motoruyla gezmeye çıkmış.

Bundan sonra motorla gezerken çayırlara bakacam.
Motor var mı diye.


Video bana önceki yıl başıma gelen bir olayı anımsattı.
Lemans pistine MotoGp izlemeye gidiyorum.
Biraz geciktim.
Polis-Jandarma otoyolu kesmiş kuş uçurtmuyorlar.
Ara yollardan birine daldım.
Yolu bildiğime de değil.
Piste paralel gittiğimi biliyorum sadece.
Benim peşimden başka motorcular da daldı.
Öyle gidiyoruz.
Az bir zaman sonra yüzlerce motor olduk.
Ben önde onlar arkada gidiyoruz.
Fakat bir süre sonra yol sağa sola zikzak yapmaya, başka yollarla kesişmeye başladı.
Ben yavaşlıyorum bir tanesi beni geçsin de ben de peşinden gideyim diye.
Ama ben yavaşladıkça onlar da yavaşlıyor.
Artık Allah'a emanet bir sağa dalıyorum, bir sola.
Hesabıma göre ara yola girdiğimde piste 10 km vardı.
Fakat km saate bakıyorum 35 km olmuş ortalıkta pist falan yok.
Motorlar hala peşimde.
Beni bişey biliyorum da gidiyorum zannediyorlar.
Terden sırıl sıklam olmuşum.
Allah'ım diyorum şu otoyolu bulsam yeter.
S...çmışım MotoGp ye.
Ama nerdeeee!!!

Arkamda ki bana güvenen arkadaşları da alarak pistten yaklaşık 80 km ileride bir yerden otoyola çıktık.
Lemans arkamızda kaldı.
İşin pis tarafı dönüş de yok.
Bir havalandırma yerinde durdum.
Diğer motorcular da yanıma geldi.
Herkes nerdeyiz biz? diye soruyor.
Kelin ilacı olsa başına sürecek.:)
Ben nerden bileyim?:p

Bir tek bildiğim geri dönmemiz gerektiği.
Ama otoyollar kapalı.
Neyse uzatmayayım.
Motorize bir jandarma bize hayatımızın kıyağını yapıp, tali yoldan piste götürdü.
Döner dönmez ilk işim bir tane Garmin edinmek oldu.:mrgreen:

Sosyal mesajımızı da verelim:
Mesaj şöyle.
Klavuzu karga olanın, burnu moktan kurtulmaz..

vayy bee süper hikaye bizim olmadıkı şöyle bi hikayemiz anlatalım:)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Coq hikaye süper hocam, koptum okurken, ellerine sağlık.:queen:

Yaşarken sıkıntı veren şeylere sonradan çok gülüyoruz.
Karşılaştığımız sıkıntılara karşı " bir gün bunları hatırlayıp çok güleceğim " şeklinde bir düşünce yapısı geliştirirsek, hayat daha çekilir hale geliyor.:)

cbr 1000 2008 güzel görünüyo,
emme egzoz ne ayak:silent:
sırıtmış sanki....

Bu egsoz sistemini yazmıştık aslında.
Yeni bir teknolojidir.
Suzuki geliştirdi diye biliyorum. Eğer yamuluyorsam düzeltin.
Bir de başka topiclerde de bazı arkadaşlar bu tip egsozu beğenmediklerini hatta Yamaha'dan kopya olduğunu filan yazdılar.
Yahu insaf arkadaşlar.
Sele altı egsoz sistemi daha dünkü sistemdir.
Eskiden tüm motorların egsozu yandaydı.
Honda aldı sele altına koydu.
Yamaha ve Kawasaki de ona uydular.
Hala da aynı sistemi kullanıyorlar.
Honda bu yıl motosikletin ağırlık dağılımını dengesini vesairesini bu tip egsoza göre planlamış.
Önemli olan performansa etkisi.
Gerisi teferruat.:)

coq hocam hikayen gerçekten süper de sosyal mesajı yanlış vermişin

klavuzu tavuk olanın burnu boktan kurtulmaz olmayacak mıydı:mrgreen:

Gelirsem oraya gagalarım seni.:)
Horoz o horoz.
Şeyini* görmüyormusun?
(*şey=ibik):p

vayy bee süper hikaye bizim olmadıkı şöyle bi hikayemiz anlatalım:)


Ozan merak etme olur seninde hikayelerin.
Yaşını bilmiyorum ama sanırım daha gençsin.
Benim gibi kırka merdiven dayayınca, bazılarını unutursun bile...:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst