Honda NX4 Falcon Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
bones20falconnl4.jpg

Yaaa resim diğer sayfa da kaldı :mrgreen: :queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
bende hala aynı sayfada tubiş... Cünkü bi sayfada 40 msj goruntüleyebiliyorum :cherry:

Falconda G&S li cok hoş olmus..
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bazen arka arkaya resim atılıyor, festival / gezi / fuar benzeri topiklerinde... Resimler zaten geç yükleniyor, o yüzden böylesi iyi, bir sayfa da 19 mesaj :)
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
hehe sen bilirsin... Ben oyle bi topic acmaya calıstıgımda tıklıyorum.. Yarım saat hiç bakmıyorum. Tekrar geldigimde her sey acılmıs benı bekler vaziyette oluyo... Bazende Ram yetersiz kalıp Pc yenıden baslamaya yelteniyo :cherry:
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
tubis bu motor hakkında biraz bilgi verebilirmisin ? 100km de ort. yakıt son sürat (güvenli son sürat sınır değil) gibi.. cevabın için şimdiden tşk ler..

birde bu motordan sonra caponord a geçmek nasıl olur sence ?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
52
meraba bende 1 sene kadar falcon kullandımm ve çok memnundum hala kendime kızarım o motoru neden sattım diyee,çünkü kross anında benii bir kazadan kurtardıı,ondaki kompresörü ben başka motorda bulamadım.son sürat 150 yaptım,ama benim için bir efsane idi,kucak dolusu sevgiler
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
...1 sene kadar falcon kullandımm ve çok memnundum hala kendime kızarım o motoru neden sattım diyee,...

Nee, falcondan sonra scooter'a mı geçtin yoksa :silent:

Şaka şaka, her motorun kendine göre bir güzelliği var muhakkak.. Ama enduro bi başka güzel yav :wiinkk:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
tubis bu motor hakkında biraz bilgi verebilirmisin ? 100km de ort. yakıt son sürat (güvenli son sürat sınır değil) gibi.. cevabın için şimdiden tşk ler..

birde bu motordan sonra caponord a geçmek nasıl olur sence ?

Km de (kendi Nx4 ümden bahsediyorum) 200 bin yakıyor. Uzun yolda 170 bin.Yaptığı hız 150.Sürat motoru olmadığının altını çizeyim.

Valla geçiş konusunda bişey diyemiyeceğim. Ama bence geçmemelisin, sonuçta Nx4 29 hp bir motor...
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
54
ritim ci bende klavye çalıyorum ve honda falcon sahibiyim fatih pala sanki yazı bana bir yerden tanıdık geldi ama hayırlı olsun.Yazıyı sankşi ben yazmışım gibi.beni kaydet bartına gelirsen gezi falan (motorcular çok gelir belki sende gelirsin buralara)aynı zamanda müzik öğretmeniyim.
palafatih_79hotmail.com
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Falconu alıyorum sonunda

Evet arkadaşlar öncelikle Merhaba

Tüm uğraşlarım sonunda Falcon'u alıyorum artık.

Kendi motorumu sattım. Eşiminkinide satılığa çıkardım. 1-2 güne satılır oda üstünede 2 falan koyup alacam falconu. Motor hazır pazarlık falan yapıldı sadece beni ve parayı bekliyor.

Özellikleri şöyle.

2005 model kırmızı siyah
10300 km de ve gayet temiz ve bakımlı bi alet
fiyat 6250 ye anlaştık.

Hadi hayırlısı bakalım.
İnanın içim içimi yiyo geceleri uyuyamıyom heyecandan rüyalarıma giriyo:cyclopsan

Ne aşkmış birader bu yaa :cherry:

Allahımın izniyle muradıme ereceğim inşallah.

Herkeze hayırlı ramazanlar. İyi günler.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
tubiş ve diğer falcon sahipleri Size sesleniyorum :p

bu motorun sele yüksekliği kç mm dir?
teşekkürler.

Edit: ilk sayfalarda yazıyormuş buldum 850 mm :p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Dün yol kenarında asfalt bitmiş, sol bacağımı yere koydum sağ bacağımı indirdiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmm, hooooppppppppppppppppp, devriliyoduk, arkamda sevgilim vardı. :mrgreen: Allahtan yani, başıma ne geliyosa yüksekliğinden geliyo zaten. :mrgreen:
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Yan Sticker

Tubis selam.

Senden bişey isteyeceğim eğer ilgilenirsen çok sevinirim.

Forumun daha önceki sayfalarında şey demişsin. Falcon yan sticker sende varmış heralde isteyen arkadaşada mail olarak yollarım demişsin eğer mümkünse bana yollayabilirmisin. Yeni alacağım falconun yan yazıları yokta. Eğer yaparsan çok makbule geçer.

Teşekkür ediyorum. Mail: [email protected]
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
bu çılgın derecede güzel motoru 2008 yada 2009da bir el atıp efsaneyi geri döndürseler,honda hayat ondaymış ....falconu kaldıran honda:pr:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Tubis selam.

Senden bişey isteyeceğim eğer ilgilenirsen çok sevinirim.

Forumun daha önceki sayfalarında şey demişsin. Falcon yan sticker sende varmış heralde isteyen arkadaşada mail olarak yollarım demişsin eğer mümkünse bana yollayabilirmisin. Yeni alacağım falconun yan yazıları yokta. Eğer yaparsan çok makbule geçer.

Teşekkür ediyorum. Mail: [email protected]

Merhaba ;

Stickerlar bende var dememişimdir, bi sticker olayı döndü evet ama bende değil Pazer de var fotoğraflar. Bende de var ama o kadar iyi değil çözünürlüğü, Volkan dan rica et (pazer) yollasın sana özel mesajla. Ben onun yolladıklarını motorumu yaptırdıktan sonra sildim çünkü.. :)
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Merhaba ;

Stickerlar bende var dememişimdir, bi sticker olayı döndü evet ama bende değil Pazer de var fotoğraflar. Bende de var ama o kadar iyi değil çözünürlüğü, Volkan dan rica et (pazer) yollasın sana özel mesajla. Ben onun yolladıklarını motorumu yaptırdıktan sonra sildim çünkü.. :)

Hmmm anladım. Tamam o zaman teşekkür ederim ilgin için. saol

http://www.motosiklet.net/forum/tek...-en-guzeli-hangisi-ve-nerden-bulabilirim.html
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
95
Herkese selam, ben önce 7 ay kadar scooter ve şuanda cbf 150 kullanıyorum Sürekli üstündeyim işe de gidiyorum.Artık değiştirme zamanımın geldiğini düşünüyorum.Sıkı bir motorcu abimin önerisiyle Falcon u araştırmaya başladım.Bu forumda çok güzel paylaşımlar olmuş herkese teşekkür ederim.Açıkcası Falcon istediğim gibi çok beğendim=)Fakat benim boyum 1.70 bu yüzden bu motorda zorlanırmıyım sizce?ve uzun yol yapmak istiyorum 110-120 bazı zamanlarda sıkmaz mı?yani ben cbf le de uzun yola çıktım ve açıkcası sıkıldımm=)İkisininde yol tutuşu farklı olduğundan sanırım daha zevkli bir yol almam sözkonusu.Şuan 2.el fiyatları fena değil gibi özellikle 20.000 km aşağıda birşey düşünüyorum.Enduroya geçiş yapmak için başka bir model öneriniz olurmu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst