Honda NX4 Falcon Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
yurtdısında hala 250 cc ile 600 cc arası endurolar uretiliyor fakat türkiyeye gelmiyo nedenini halen anlamıs deilim.. Ama fiyatlar bu kadar yuksek olacaksa hiç gelmesin daha iyi.. Mesela yamaha Xt 125 R modeli 6 500 ytl civarında su anda...
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
451
bu açığı dolduracak en iyi motor 125 lik olmasına rağman honda varaderodur ama bu konunun tartışması daha önce yapıldı fiyatı yüksek olduğundan getirmiyolar heralde...
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
67
yaşasın çin çan çonklarımız :queen:
Malesef dehşetengiz ve hatta muhteşem fiyat politikaları sayesinde japon işine hasret kalıcaz ve hatta olurda bi gün voliyi vurup köşeyi dönersem inadına anti japon motor alıcam ilk tercihim KTM daha sonra italyan işi bişi olabilir.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
mx 400 falconda çok güzel de fiyatı uygun değil gibi geliyo 29 beygirlik bi moto artı 2003 den başlıyo modeli bunun yerine(ötv si bakımından düşük model seçimi, verğinin düşmesi bakımından) kawasaki klr 250 felan düşünülse 98-99 model felan 27 beygir su sogutmalı tam bi enduro nasıl olurki (parça sıkıntısı çekilirmi)parça olayını şöyle düşündüm rent a car çılar hep bu motorlardan(klr250) kullanıyorlar adamlar heralde parçası bulunmayan motoru milletin altına kiralayıpta dağıttırmazlar(malum millet kiralık motoru özene bezene kullanmaz) heralde fiyatıda 3500 ytl felan düşünce olarak nasıl mantıklı mı? sizce yoksa maceraya atılmaya gerek yok mu xt 350 de(parantez içlerine xt350 yazısı koyarak okuyun tekrar) bu fikirimin içinde.

 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
alplion çok karışık yazmışsın hiç bişey anlamadım :silent:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Sonuçta söz konusu motor Honda :) Bence önce hiç Falcon kullanmadıysan birinden almanı tavsiye ederim.. Bir gün sende kalsın, ertesi gün veremeyeceksin :cherry: Tek kötü yanı, lıkır lıkır benzin tüketmesi :pale: O da olacak artık :p
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
nx 400 ün fiyatı 5000 ytlden başlıyo ama klr 250 ninki 3500 ytl felan, pek de modelli motorda almak istemiyorum mtv den ötürü misal nx 400 ün verğisi 600 lk sınıfında alınıyor ama klr 250 nin ki bi düşük sınıfta bi yandan öyle bi artısı var. hem 250 cc lik bi motor 120 bini(kuruş olarakta0,12 mi oluyor herneyse) geçmez gibi bi fikrim var ama belli de olmaz bu klr hakkında kullanan birini daha nette bulamadım nasip olursa bi ğün netten kiralayıpta deneyeceğim heralde
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Falcon u uzunca bir müddet kullanırsın ama 250 lik motoru en geç bir yıla değiştirmeyi düşünürsün... :)
Sen bilirsin tabii senin kararın, pişman olmayacağına eminim...:cat:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
hayır falconun degerleri..
gerıdekı yazılardan bırınde mın 3.7 max 5.37 gıbı degerlere ulasılmıs 100 kmde..
bunlar gayet makul degerler..
ybr yada cbf 150 kullanımıyosunuz en nıhayetınde..
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
hayır falconun degerleri..
gerıdekı yazılardan bırınde mın 3.7 max 5.37 gıbı degerlere ulasılmıs 100 kmde..
bunlar gayet makul degerler..
ybr yada cbf 150 kullanımıyosunuz en nıhayetınde..

praetorian eheheh bi an aşkım konuşuyor sandım :p O da hep öyle der de :mrgreen:

Çok yakıyor bu yaaa diyorum hep de :cherry: :cherry:

Km de 200 bin (ytl si neydi :silent: ) çok ama yaaa, benim cygnusum çok az yakıyor alışık olmayınca insanın içi yanıyor :) :)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ıste aradakı farkı kendın soluyosun:)
cygnus nıreee falcon neree..
bende araba kullanınca ole dıorum cok yakıo dıye bu amma aradakı farkı unutuyo ınsan..
falcon ıyı motordur kız arkımın enıstesıne alıcaktık mototalda..bakamadan satıldı meret..
2.elı ıyıdır dayanıklıdır..
(not bunların hepsı anlatılanlardır ne yazıkkı daha 1 e 1 yasayamadım)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Evet orası öyle de sabah 20 YTL lik benzin alıyoruz akşam bir daha :mrgreen:
Kardeşim bu ne mübarek yaa :mrgreen: Zevk konusuna hiç girmeyelim, işten eve - evden işe bile çekemez oldum Cygnusu :p :mrgreen:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
aslında finansal durum iyi olacakta iki motor olacak bi today bi tane falcon veya daha büyük bi enduro.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
aslında finansal durum iyi olacakta iki motor olacak bi today bi tane falcon veya daha büyük bi enduro.

Alla alla herkes bugün benim sevgilim gibi düşünüyor ya :mrgreen:

Today neden yaa, cygnusumu satmadan mı büyütsem motoru acaba :silent: :silent:
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Motorunu satın aldığım arkadaşımın diğer motoru falcon'du vitesleri ile ilgili ciddi sorunları olduğunu söyledi orijinal parçalarının çok pahallı olduğunu, ayrıca akün tükendiğinde ayaktan çalıştırma gibi seçeneğin olmadığınıda ekledi. Kıvraklık açısından bana sattığı motorun daha başarılı olduğunu, NX in artıları ise çekişi olduğunu eklemişti. Belki benim yazdıklarımı görürse yeni bişiler ekler :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Falcon un en sevdiğim özelliği ayaklık açıkken hoooop oturuyorsun üzerine, başta düşecek diye tedirgin oldum şimdi çok rahatım... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst