Honda NX4 Falcon Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
206
Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
537
dostum maalesef sadece daha büyük bir enduro ile takas düşünüyorum. Teklifin için sağol. Motorunu satarsan beklerim. Ama sezon öyle bir sezonki kimse ne motor alıyor nede satıyor..Hayırlısı diyorum :)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Falcon'cular için başlığı güncelliyorum :)

NX4-Falcon-ambientada.jpg


1952762361227200515311943.jpg


IMAG0005_305.jpg
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
bu gercekten devami olmayan bi motor mu yoksa memlekete mi gelmiyor artik ?





Shakulin
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
54
uretılse alabılırdım(hala alabılırım o ayrı)
praetorian..
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
ya bu nasıl iştir motor cidden harika gözüküyor neden kaldırmışlar üretimden hasta oldum gerçekten:pr: :pr: ikinci elde almaya cesaret edemez insan parça sıkıntısı vs.. birde kmler hep 15000 uzeri motor canavar tabi oda normal:pr: isim bile harika ya falcon:cherry:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
bende bu aletden almayı düşünüyorum ama malefef denem sansım yok ya :silent:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeni doğmuş bir bebek kadar zır cahilim bu motor hakkında.
Arkadaş teknik özelliklerini vermiş. Tek silindirli vs.
Soran arkadaşda enduro demiş.
İnternette aradım şu resmi buldum.

m-falcon-verm.jpg


Bu nasıl enduro?

Trail bu motosiklet.

Yani yeni nesil Hondalardaki karşılığı Varadero, Transalp gibi birşey...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
bence tam bi enduro hemde sehir içi ve biraz da uzun yol için ideal bir motor diye düşünüyorum.. Enduro saymamanızın sebebi on camurlugun tekerin hemen ustunde olması mı acaba :silent:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence tam bi enduro hemde sehir içi ve biraz da uzun yol için ideal bir motor diye düşünüyorum.. Enduro saymamanızın sebebi on camurlugun tekerin hemen ustunde olması mı acaba :silent:

Ne alakası var hocam?
Doğru çamurluk tekere yapışık.
İlk girdiğiniz çamurdan ancak takla atarak çıkarsınız.
Süspansiyonlar araziye göre tasarlanmamış.
Bir zıplarsanız inişiniz muhteşem olur.
Lastikler yol tipi lastik.

Karşılaştırmanız için 2 motoru da veriyorum.

Trail....

m-falcon-verm.jpg


Enduro

159.jpg


Ya da ben yanlış motosiklet fotoğrafına bakıyorum.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
arkadasım trail mırail ben bilmem.. Bana enduro tarzı gibi geliyo dediğinde haklı olabilirisin ama ben bi naked türü bi motorla karsılastırıyorum falconu.. Yanlıs anlasılma olmasın bu sadece benım düşüncem...:rendeer:

foto_mod_pg_823_1130256199.jpg


Bu motorda falcona benziyo.. On camurluk hariç
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
bende almak istiyorum da o yuzden hortlattım bu topigi ama bi dahaki seneye almayı düşünüyorum :cherry:
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
27
Falcon NX 4

Selamlar,
97-98-99 model Transalp 650 mi önerirsiniz yoksa 2003-2004-2005 model Falcon NX4 mü?
2 kişi taşıyacağınıda lütfen gözönünde bulundurunuz?
Teşekkürler
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
gercekten ya ne diye kalktıkı sankı uretimden.. Tr de 250 cc ile 600 cc arasında binilecek enduroda kalmadı yaa napsak acaba :silent:
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
haklısın harun bu segmentte önemli bir boşluk var bence de.
eskiden yamahanın ve suzukinin 350 lik crossları vardı. öyle 300 - 400 cc civarlarında modeller çıkarsalar keşke. belki de var da tr ye gelmiyo. ben de asıl enduro severim ama, duruma göre değişiyo işte :p


( ah F650 GS ah ):cat:
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
dostum hayirli olsun benimde aklimda bu motor vardi verdigin bilgiler icin tsk ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst