değerli falcon kullanıcıları,sizlere birşey danışmak isterim.Üniversite öğrenimim halen devam etmekte ve 2 yıldır ybr 125 kullanıyorum.Bu motor beni hiç üzmedi ufak tefek bakımlarını kendim yapıyorum,parçası ucuz ve en önemlisi de yakıtının az olması.Yaz kış motor üzerinden inmiiyorum ve çok km yapıyorum.Amma velakin motorumu değiştirsem mi acep diye aranıyorum ve falcon ilgilimi çeken bir motosiklet,gözüm onda.
Böyle bir motor alarak kesemi zorlarmıyım?Ybr ile karşılaştırdığımızda hani parçası pahalıdır yakıtı fazladır dermisiniz?Ybr ile yola devam et paran yoksa der msiniz?Siz kullanıcılardan nasihatlerinizi bekliyorum...