Honda NX4 Falcon Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
devilcerkez koruma demiri nedir ne degildir :)
sticker nedir ne degildir..

kirmizida tam 5 litre kaliyo..bende cok memnunum motorumdan sehir ici icin inanilmaz sehir disi icinse cam istiyor bi tane one:)

peki ne zaman araziye sokucan motoru,aydostu tasdelen di:)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
dikkat et sag tarafta yag deposu var ondan dolayi sag tarafi sokmek cok saglikli degil bence,ben sirf o yuzden grenajlariyla sokuyodum motoru,hos zaten 2 kere girdim araziye.. :)
rangermaniayi taniyosun sen tahminimce..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
:)
ayberk bana falconu aldiran adamdir,abi bole arazi sole arazi diye diye x9 dan caydirdi beni:)
hos sora ben falconu x9 gibi kullanmaya basladim:D
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
Sticker takımı ayarlıyalım sana ne kadarlık arıyorsun? takımı eksik alırsın ucuza buluruz o zaman
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Uzun süredir araştırıyorum ve bir falcon almayı kafaya koydum.Benim için en uygun makina.2006 temiz kullanılmış 7000 de mavi ybr em var takas olursa benim için daha az zahmetli olacak.Böyle bir teklife açık arkadaşların yazılarını bekliyorum.Herkese iyi sürüşler.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
hayati dogru bi tercih yapiyosun insallah iyi bi falcon bulursun..

naaptin manuel isini,bi ara falconu bakima goturmem lazim menderes ustada veririm istersen,hala goturmedim bakima aleti..yag degisimi fln lazim..
ne kadar degistirmistin yagi,ne koydurmustun..
yada soyle soriyim,ne yaptirdin ne odedin:)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
tamam:)
bizim motorlarda yag cok onemli,bazen yag eksiltebiliyor o yuzden dikkatli ol ara ara kontrol et kesinlikle..
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
417
Yaklaşık 5 lire falan yakmış yani.

Ön dişliyi büyütüp devrini düşürsek tüketim ne kadar etkilenir acaba... hımmm....
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
Falcon sınıfında başarılı bir motor.Kalkışı iyi deviri iyi. Az yakıt aramak bu motora yakışmaz. Standart dışına çıkarsanız üzülebilirsiniz.

Falcon üzerine 3 farklı manuel var elimde, paylaşabilirim.
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
417
Falcon sınıfında başarılı bir motor.Kalkışı iyi deviri iyi. Az yakıt aramak bu motora yakışmaz. Standart dışına çıkarsanız üzülebilirsiniz.

Falcon üzerine 3 farklı manuel var elimde, paylaşabilirim.

Çok yakmak da yakışmaz ama...
Ben sadece sesli düşünüyorum, belki yapan vardır vs... Nitekim falcon için yapan bulamadım ama uzun yol sürüşü için xr400'e yapanları gördüm. Xr400 de falconla aynı motoru kullandığından olabilirliği yüksek.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
4.5 5 ortalamasidir sanmiyorum bunun altina inilecegini normal kullanimla..
insane xr ile falconun uzerinde ayni motor var ama bazi degisikliklerle bildigim kadariyla..yine emin olmamakla beraber beygir gucleri farkliydi sanirim..acaba hangi parcalari ayni?
xr icin kn hava filtresi fln varsa bizimkine uydurabilirz fln..
cunku ebay de yada baska bi yerde falcon parcasi bulamiyosun..
xr 400 icin belki bulunur..
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
417
4.5 5 ortalamasidir sanmiyorum bunun altina inilecegini normal kullanimla..
insane xr ile falconun uzerinde ayni motor var ama bazi degisikliklerle bildigim kadariyla..yine emin olmamakla beraber beygir gucleri farkliydi sanirim..acaba hangi parcalari ayni?
xr icin kn hava filtresi fln varsa bizimkine uydurabilirz fln..
cunku ebay de yada baska bi yerde falcon parcasi bulamiyosun..
xr 400 icin belki bulunur..

XR bir beygir daha fazla sadece... Birçok motor parçası eminim aynıdır. XR parçası ebayde bol bol bulunuyor.

Motorlar aynı ama hava filtreleri farklı olabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
Motorlar aynı olduğundan hava filtreleri farklı olabilir. burayi yanlismi yazdin? tam anlayamadim:)
ben daha fazla diye biliyodum beygir gucunu xr in tesekkurler bilgi icin..
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
417
Motorlar aynı olduğundan hava filtreleri farklı olabilir. burayi yanlismi yazdin? tam anlayamadim:)
ben daha fazla diye biliyodum beygir gucunu xr in tesekkurler bilgi icin..

Yazıyı düzelttim. Motorlar aynı olabilir ama hava filtreleri ve kutuları aynı olmayabilir. Bana kalırsa debriyaj, motor bloğu, piston gibi kısımlarda benzerlikler vardr. XR ayaktan marşlı, sadece öyle bir fark var benim görebildiğim.
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
345
Falcon sınıfında başarılı bir motor.Kalkışı iyi deviri iyi. Az yakıt aramak bu motora yakışmaz. Standart dışına çıkarsanız üzülebilirsiniz.

Falcon üzerine 3 farklı manuel var elimde, paylaşabilirim.

arkadasim bu manuelleri upload edebilirmisin
yada bana birsekilde mail filan atarsan bende upload edebilirim siteye

tesekkurler:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst