Honda NX4 Falcon Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Şub 2007
Mesajlar
19
motorumun ilk fotoğrafını koyayim dedim, 2005 model 24bin'de aldım, bakalım ben kaç km'lere taşıcam motoru..

bu arada nası bi şanssa artık aküsü bitti motorun bu sabah kapının önünde, satan bitik şekilde vermiş heralde sağolsun 2-3 gün dayandı anca.. servise götüremeden ilk sorun çıkmış oldu..

img2366ptg8.jpg
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
o motorun aküsü bitmez yaa senin yanlışın var birader boğdurmuşsunudur mutlaka ben yaklaşık 5 sene kullanılıpta aküsü bitmeyen falcon biliyom.

Şaşırdımm :D
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
2 litre mi ben 2.8 koydum :p o kadar yazdim hiç okumamışsın :(

Yeni Falconcu arkadaş her zaman jigleyi cek oyle çalıştır.

STICKERRRR
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
2.2 1.7 1.8 rakamlarını görmüştüm de 2.8 i görmemişim:D
senin motor benzin diye yağla çalışıyo bence:)))
senin stickerlarda mı gitti ?
bursa mt den bir arkadaş var..ultraukala onun bi arkında falconun sticker görselleri varmış..ben konuşmuştum ama sonra arada kaldı araya başka şeyler girdi..
istersen bi onunla konuş..
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Geldim,geldim...

Falconu satıyoruz,içim buruk... :salut: Rüyamda dağa çıkıyodum.. :salut:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
2.2 1.7 1.8 rakamlarını görmüştüm de 2.8 i görmemişim:D
senin motor benzin diye yağla çalışıyo bence:)))
senin stickerlarda mı gitti ?
bursa mt den bir arkadaş var..ultraukala onun bi arkında falconun sticker görselleri varmış..ben konuşmuştum ama sonra arada kaldı araya başka şeyler girdi..
istersen bi onunla konuş..

Yau Özgür senin profildeki Falcon yazısını gördükçe seviniyorum valla. CBR125'i de enduro gibi kullanıyordun zaten, çok yakıştı bu motor sana :cat:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
Yau Özgür senin profildeki Falcon yazısını gördükçe seviniyorum valla. CBR125'i de enduro gibi kullanıyordun zaten, çok yakıştı bu motor sana :cat:


ehehe saol Onur..
çok memnunum ya..tam istediğim motormuş şu an için..
şu işten biraz sıyrılınca ufak tefek turlara da başlıcam hayırlısıyla..
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
2.2 1.7 1.8 :)))))
senin stickerlarda mı gitti ?
bursa mt den bir arkadaş var..ultraukala onun bi arkında falconun sticker görselleri varmış..ben konuşmuştum ama sonra arada kaldı araya başka şeyler girdi..
istersen bi onunla konuş..


Evet şimdi üyeye ulaşıp bir yardım isteyecem bakalım cevap alabilecek miyiz, gelişmeleri yazıcam.

Bir arakdaş Falconunu satıyormuş, büyütmek için mi ihtiyaçtan mı:pale:
 
Katılım
16 Şub 2007
Mesajlar
19
arkadaşlar benim falcon'un zincir değişimi gerekiyor,
ne tür ve kaç baklalı zincir almam gerek bilginiz var mı?

teşekkürler..

bu arada ben yüksek çözünürlükte 12 megapiksel falan yakın plan çekip gönderebilirim stickerların fotoğrafını..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
stickerlar öyle işe yararmı ki?yani yüksek çözünürlükle çekilince reklamcıya yaptırılabilir düzeye gelirmi
 
Katılım
16 Şub 2007
Mesajlar
19
stickerlar öyle işe yararmı ki?yani yüksek çözünürlükle çekilince reklamcıya yaptırılabilir düzeye gelirmi

photoshop'u iyi bilen işinin ehli bir reklamcı bu şekilde çekilmiş fotoğraftan çok rahat istenen boyutta bire bir sticker hazırlayabilir evet.

bu arada zincir cevabını bekliorum, teşekkürler şimdiden..
 
Katılım
16 Şub 2007
Mesajlar
19
falcon için yedek parça ve aksesuar satan brezilyalı bir site buldum internette dolaşırken, servisin 500 ytl dediği orjinal disk 180 ytl..
600 ytl dedikleri zincir 200 ytl. şaka gibi..

bknz. http://www.cityparts.com.br/int/buscar.aspx?busca=falcon

bir de orjinal sticker satıyor elemanlar 13 brezilya reali 0.75 ile çarpınca türk parası oluyor.. 10 ytl fln işte..

bknz. http://www.cityparts.com.br/int/produtos.aspx?secao=2&categoria=5&subcategoria=241&produto=2574

bir yolunu bulup getirtmek lazım toplu halde..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ben mail attım adamlara şimdi..
çeşitli parçaları yollayabilirmisiniz mesela stickerlar vs ..

koruma demiri vs herşey var burda..
inşallah herifler ingilizce biliyorlardır:D
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
biz de bi falcon aldik bakalim, ön konsolda saat eksik benim en cok aradigim ozelligi, koruma demiri alacak olan varsa az bi modifikasyonla titan' inki uyuyor,
falcon demiri bulmak cok zor. selamlar
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
nasıl bi modifikasyon gerektiği konusunda bilgi verme imkanınız varmı..
titan koruma demirleri ucuzdur heralde..
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
Arkadaşlar ben de arıyorum beni unutmayın. Koruma demiri topcase demiri

Bu arada Honda'da orjinal zincir 300 ytl arkadaşım, ama dışarıda ustan varsa daha ucuza aynı görevi bulan taktırabilirsin.

Brezilya Falcon kulübü var msn'de. Orada moderatör olan arkadaşla konuşuyorum ama bana stickerları 250 dolar demişti yani bizim buradakilerden neredeyse pahalı.Onlarda pahalı diyor, nedenlerini bilmiyorum ama az çok anlaştık ingilizce ve honda fabrikası kapandı dedi bana.

Arkadaşlar bana lazım olan parçaları resimlerle anlatmak için vermiştim yabancılara.Sizin fikirlerinizi alayım, ayrıca kırmızı yuvarlak içinde olanlar Honda'nın verdiği fiyatlar.

adszxw6.jpg


128nx4falconxn4.jpg


searchpartsut3.jpg



Tubis yerine ne almayı düşünüyorsun:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst