herkese selam, motora yeni başladım, birkaç gün önce içime sinen 2005 model siyah bir falcon bulabildim nihayet,ilk izlenimlerim gayet iyi, ama servisin söylediğine göre yakın zamanda muhtemel değişmesi gereken bir zincir ve arka diskim var malesef, zincirde honda'ya alternatif ne önerirsiniz?
bir de şu falcon kullanma klavuzuna sahip olan arkadaşlardan nasıl temin ederiz fotokopisini, cevap verirseniz sevinirim..
daha aktif bir grup oluruz umarım, öğrenicek çok şeyim var gibi..
kazasız,keyifli sürüşler dilerim..