Honda NX4 Falcon Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
sacrosant galiba senin sattıgın motor yenıden satılıga cıkmıs ilanda gördüm sanki dün..
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
bakalım kısmet olursa bende düşünüyor gibiyim ama tam değil yorum yapan arkadaşlara teşekkür ediyorum buradan çok şey öğrendim selamlar
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
Ya arkadaşlar Falcon'un Türkçe kullanma kılavuzunu paylaşan yok mu?Aylardır arıyorum.
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
Olan arkadaşları iyi biliyorum ; ama insan paylaşmak isteyecek o heyecan olucak, yok işte.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
benim koltuğun altındaydı ama durumu pek iyi değildi en son..
fotokopisi çektirip yollarım adresine istersen?
 
Katılım
12 Şub 2005
Mesajlar
504
arkadaşlar bu aralar baya bi motor modeline bakıyorum bu nx4 lerde normal de bakımlı bi nx 4 de ortalama yakıt tüketimi nedir birde en sevmediğiniz öselliği ne bu motorun?
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
Arkadaşım motor 6000 devirden sonra katlı olarak benzin tüketiyor.
Ortalama 20 ytl benzin ile 120 km gidiyorum.Geçen gün durmadan bastım ve 113 km de benzinim bitti. Şehir içi dışı 6000 deviri gerçezsen 10 ytl ye 60 km.

Özgür bana cevap yazmışsın kaçırmışım aboneliği yine.Fotokopi de olur, servisi aradım Sacrosanct dediği gibi.Eğer yollamazlar ise bana gönderirsin diye düşünüyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
okan025mj6.jpg
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
maşallah..
bende motorumu çok özledim..
lastiğim patladıgından beri yaklaşık 10 gündür vakit bulup gidemedim..
:(
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
çok güzel eğer 40 litreyse bizde haziran ayının başında aldık:)
zorlu bi süreçten sora..
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
Kazım Usta'nın boş vakti olsa benim çantanın demirini de yapıcak ama bir nasip olmadı.Türkçe kullanma kılavuzunu Honda'dan alamadım.Özgür adres versem yollar mısın?
img1718hv2.jpg


img1724pf5.jpg


img1738fd0.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
tamam bi ara fotokopisini çektirtip yollarım sana..
şu haftayı bı geçiyim..taşınma fln..
dün 74000 km de falcon gördüm iyi durumdaydı..
lastikleri benım almayı dusundugum mıtas tı baya bekledım adam gelir lastiği sorarım die ama uzaktan alarmıyla oynayıp durdu:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst