- Katılım
- 4 Ağu 2005
- Mesajlar
- 3,759
sacrosant galiba senin sattıgın motor yenıden satılıga cıkmıs ilanda gördüm sanki dün..
sacrosant galiba senin sattıgın motor yenıden satılıga cıkmıs ilanda gördüm sanki dün..
Ya arkadaşlar Falcon'un Türkçe kullanma kılavuzunu paylaşan yok mu?Aylardır arıyorum.