sağol temennilerin için şu an evli değilim dolayısıyla da çoluk çocuk yok ama Allah herkese nasip eder umarım bu dediklerini.babama gelince sağ çok şükür ama o mz den sonra araba olayına geçti 2010 a kadar.tabi eski sağlığı da yok motosiklet kullanmak için ama yine bi gün geldi ki 125 lik lifan almış .şimdi onu kullanıyo emekli tabi iş güçte yok takılıyo kendi başına.lifandan da çok memnun bu arada.her zaman şunu der ama .o mz den sonra arkadaşların eşin dostun bindiğim hiçbir motorun tadına varamadım der.ondan baya bi zaman almadı.o zamanlar 250 lik jawa ceylanlar ondan sonra 350 lik çift silindir 180 ibreli jawalarda vardı bi türlü ısınamadı onlara.ben de en iyi doğal olarak mz i hatırlarım.orjinal doğu almandı hatta sepeti de vardı hidrolik süspansiyonlu .o zamanlar kuralkanın sirkecide ufacık bi yeri vardı ordan almıştık.işin aslı çocuk aklımla bile ne kadar iyi motora bindiğimin farkındaydım mz e binerken.ee geçti o günler ama güzel günlerdi...şimdi sıra sende galıba sen de cocuklarını gezdırırsın neydı o gunler o motosıkletlere dahı ulaşamıyorduk .bırde şu çinli motosıkletlere laf ederler ıyıkı pıyasadalar aslında resımlerle ılgılı acıklama yapmış olsaydın daha fazla yorum yapabılırdık mesela baban sağmı yaşıyormu ve yaşıyorsa hala motosıletı varmı
sağolasın sen de mz kalitesini,farkını yaşayanlardansın desene...harika paylaşımlar,1995 yılında 92 model MZ ime ilk bindiğim günler aklıma geldi,şuan ondan sonra bindiğin hiçbir motorda o keyfi alamadım....
hakkat sağlamlık deyince planetler gelirdi o zaman da akla.hatırlarım babamın bi şikayet ettiği konu vardı.yav arkadaş derdi benim el feneri bile motorun farından daha iyi aydınlatıyo derdi köye okula gidip gelirken.mz deki far yeni o zamanlar 12v ise muhteşemdi araba gibi aydınlatıyodu resmen...taş bunlar taş. bozulmaz dere tepe gider. heleki planetler burada hala tutuluyor. tek sıkıntı yakıtları.
allah bağışlasın hem 3 hem de 3 ü de erkek ne güzel imrendim doğrusubır cocuğun babasıyla ve motosıkletle yaşanan anıları cok güzel benımde 3 oğlum var ve benden sebep motosıklet aşığı oldular inşallah haklarında hayırlısı olur tabı sızınde ayrıca babanıza selamlar yenı motosıkletı lıfanı güle güle kullansın lıfanda eskıler kadar olmasada şimdilerde yeterlı bır motosıklettır .