Normal debriyajlı motosikleti kaydırmalı debriyajlı yapmak.

Katılım
8 Kas 2019
Mesajlar
37
Motosikleti
Rks winner 200 , motoran vino 80
sadece tas ve göbek farklı sanırım normal debriyajdan. normal debriyajlı bir motosiklete kaydırmalı debriyaj tas ve göbeği takmak mümkün müdür? parça uyumuna dikkat ettiğim sürece bi sorun olmaz gibi hissediyorum. bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim. ustalara soramam malesef ilgilenmiyorlar.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Tasın kranka bağlandığı frezeli göbek , şanzuman haznesi birebir aynı ise olabilir..sonuçta elektronik bir düzenek yok , fiziki olarak uyuyorsa takar takmaz çalışır..
 
Katılım
12 Eki 2024
Mesajlar
640
Motosikleti
Suzuki V-Strom 650 XT A L7, 2023
Güzel bir modifiye kalemi olabilir aslında. :D Aftermarket bir marka adı altında alınıp denenebilir. Ancak ciddi bütçeye ihtiyaç var. Araştırma ve prototip geliştirme süreci baya sancılı olur. Bence de mümkün. Youtube'dan izlediğim açıklama videolarına istinaden söylüyorum, kaydırmalı motosiklet sahibi olmadım.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Güzel bir modifiye kalemi olabilir aslında. :D Aftermarket bir marka adı altında alınıp denenebilir. Ancak ciddi bütçeye ihtiyaç var. Araştırma ve prototip geliştirme süreci baya sancılı olur. Bence de mümkün. Youtube'dan izlediğim açıklama videolarına istinaden söylüyorum, kaydırmalı motosiklet sahibi olmadım.
Bir müşteri kaybettin 😅
Kompresyonu yoğun kullanan biri olarak kaydırmalı debriyajı pek sevemedim , özellikle dik yokuş inerken yaşanan o bir kaç saniyelik gecikme daha fazla yada daha erken fren kullanmamı gerektirdi..
 
Katılım
12 Eki 2024
Mesajlar
640
Motosikleti
Suzuki V-Strom 650 XT A L7, 2023
Bir müşteri kaybettin 😅
Kompresyonu yoğun kullanan biri olarak kaydırmalı debriyajı pek sevemedim , özellikle dik yokuş inerken yaşanan o bir kaç saniyelik gecikme daha fazla yada daha erken fren kullanmamı gerektirdi..
Abi şundan dolayı dedim, Veridian diye bir marka elektronik gaz kolu olan motorlara cruise control üretiyor, Malosi Yamaha'lara balata kayış, dr. Pulley performans baga, Givi cam, Shad çanta vbg...

Bir üretim hattı olarak kaydırmalı debriyaj sistemi neden olmasın ki ? Kullanıcı tercih edebilsin, alternatifi olsun piyasada. Bana sorarsan TCS ve ABS harici elektroniğe gerek yok motosiklette. Ama herkes benimle aynı beklentiyle motosiklete binmiyor, ondan dolayı taleplerimiz bambaşka. Ben de kompresyona bırakarak inmeyi daha çok seviyorum, kuvvetle muhtemel asla tercih etmezdim. Ama bir başkası neden farklı düşünmesin ki ? Ve bundan para kazanılmasın ki ? 😁 :devilish: 🤑
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,667
s.a

 
Katılım
18 Eki 2020
Mesajlar
391
Motosikleti
Kanuni Seyhan MZ 301 - 2001
Dominar 400 de kaydırmalı debriyaj vardı, 301 MZ e geçtikten sonra hiç aramadım. Ama ABS yi çok arıyorum. Keşke en azından ön tekere takabileceğimiz bi set olsaydı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst