Nitro N-psi kullananlar?

Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Arkadaşlar Nitro N-Psi kask kullanan var mı?
Birkaç dakika inceleme şansım oldu ancak kask bana baya büyük gibi geldi. (Hacim olarak)
Göz yanılması mı yoksa gerçekten öyle mi bilmiyorum...
Fiyatı, pompalı olması ve Sharp testlerinden 4 yıldız alması sebebiyle almak istediğim bir kasktı...
Nitro n-psi kullanan, gören, diğer kasklarla büyüklük olarak karşılaştırma şansı olanlar ne derler acaba?
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Nitro genel olarak fiyat kalite oranın yüksek bir kask.İngiliz menşeili bir firma.Boyutu ve kilosu biraz büyük evet 1700 gram agırlıgında agırlık olarak biraz fazla polycarbonate malzemeden imal edilmiş termoplastik yani en düşük malzemeden biraz daha üst seviye bir karışım.Baktıgınız ürünün arka pedler hariç yanak ve iç pedi çıkıyor ve yıkanabiliyor şişirme olayını ben görmemiştim o yüzden birşey diyemeyecegim.Kolay degistirilebilen vizör sistemine sahip ve içinde ayrı bir güneş vizörü var Şekil olarak güzel bir kask sharptan 4 yıldız almış vizörü ve parçası ucuz.Ancak agırlık kısmı ve kaskın kendi büyüklügünün biraz agır oldugu dogru fakat o sınıftaki kaskların hemen hemen hepsi 1500-1600 gramdan aşşagı degil.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Bence kötü durmuyor takılmayın fazla buna kafanıza düzgün oturdu mu ve hani yoruyormu kask kafanızda o önemli.
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Dostum bu kaskı bilmiyordum ama şu kadarını söyliyeyim,

Full face+ Şişirmeli+ Güneş vizörlü+Nitro+ Sharp 4 yıldız = 200 tl ise

HAKİKATEN BEDAVAA

Bak benim de aklımı çeldin şimdi benim ls2 yi artçı kaskı mı yapsam :)

http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/NITRO-N-PSI-POMPALI-KAPALI-KASK-pmu2328.html
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Dostum bu kaskı bilmiyordum ama şu kadarını söyliyeyim,

Full face+ Şişirmeli+ Güneş vizörlü+Nitro+ Sharp 4 yıldız = 200 tl ise

HAKİKATEN BEDAVAA

Bak benim de aklımı çeldin şimdi benim ls2 yi artçı kaskı mı yapsam :)

http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/NITRO-N-PSI-POMPALI-KAPALI-KASK-pmu2328.html

Haklısın, dediğin özellikler ve fiyatı cezbedici,
Büyük durması ve 1650 gr (+_50) gr olması ise düşündürüyor...
 
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
387
Güzel,sağlam bir kask.Ağırlığı pek önemli değil.Ben de almayı düşündüm şimdi.
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Haklısın, dediğin özellikler ve fiyatı cezbedici,
Büyük durması ve 1650 gr (+_50) gr olması ise düşündürüyor...

Tamam ama zaten bu klasmanda kasklar min 1450 -1500 gr oluyor

200 gram fiyata göre çok afaki fark değil.

http://www.revzilla.com/motorcycle/shark-speed-r-sauer-helmet

Buyur neredeyse 1000 liralık kask 1775 gr
 
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
23
Başka bir başlığa yazdığım

''Arkadaşlar Nitro PSİ-pompalı olan modeli kullanıyorum.Malzeme kalitesi iyi,kask ergonomik.Kafanın şeklini alıyor.Fakat ağır.1700 gr a yakın. Pompa sistemi hız yaparken işe yarıyor.Güneş vizörü var,çene kilidi standart.

Asıl kötü tarafı;güneş vizörünün açma düğmesini kaskın alt tarafına almışlar.70 in üstüne çıktığınızda o düğmeden giren rüzgar uğultu yapmaya başlıyor.Kesinlikle saçmalık ötesi.Eğer sık kullanan ve büyük motor kullanan biriyseniz önermiyorum.''

Bu kask rüzgarda akıl almaz bir uğultu yapıyor.Motomax'a gitmiyorum; biliyorum ürünün hatasını kabul etmeyecekler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst