nıtro mu ls2 mi

Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
919
nitro aikido derim ben ama paran galiba buna yetiyor ls2 chornoya bak bi sen hudsonderi de vardı 114 tl
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
az önce nitroyu aldım mat kask üzerine siyah vizör

baya rahat ve içine çok ses almıyor sadece çok buhulanıyor
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
Bende ls2 ff386 modeli yani senin siyah kaskın grafikli şekili 120 tl almıştım 2 gün önce ses mes yok sadece kafa tarafından biraz yel alıyor.birazda buhu yapıyor tabi.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
dostum bak sana en yardımcı ben olucam iki kaskta bende var ikisininde kullandım

nitro reactor şuanda kullanmakta olduğum ancak 80 stabil hızlarda rüzgarı öyle içe alıyorki gözüme ruzgar üflüyor adeda
nitro 1550gr sharptan 3 yıldız almış
ls2 nin en alt modelleri 1350gr 4 yıldız almış
nitro reactorle senin seçtiğin kask aynı modeldir sadece benmkinin görüntüsü biraz değişik biraz pahalı
ben sana ls2 derim inanmıyan varsada nitro kaskımın fotosunu koyayım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst